Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

E det noen som kan finne ut kor mye bilen min e senka? Det står gul apex senk på an, og e godkjent i vognkortet, men det står ikkje kor mye den e senka... Kanskje noen har ein anelse hvis de ser på bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, då va eg ute å skrudde litt på bilen min i går. Hadde fått ein stygg steinsprut i høre fjernlyslykt så glasset va blitt knust. Hadde meg ein tur te huggeren og fekk skrudd av ei lykt der. Og litt aent diverse snask. :D

Den knuste lykta

cel9f6v9xf378xtq595y.jpg

9pj8dmpnka1vu2y5y6xq.jpg

Den nye lykta

utcbijw0zd76coaixtoo.jpg

Under arbeid

mxqflx7jm35y1bxezu5s.jpg

Gamle lykta ute.:D

b5si1i8kp3q6gxtr2joz.jpg

Men det var ein liten forskjell på de. Om du ser nøye etter så ser du ein svart boks mellom nær- og fjernlys. Noen som vet ka det e? E det for automatisk kjørelys?

141e8oq437a4zpd99pgk.jpg

Og der va eg ferdig.:D Flink jenta.:P

0ov6nv2bggwvqm2f3li9.jpg

8oj4x6n3frssclgxh6po.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare mye drit jeg ikke får solgt :)

Tar gjerna imot eg.:P

Arild G: E det det? Det va ikkje sånn på dei gamle lyktene mine ser du. Trudde kje du trengte høydejusteringsgreier te linselykter? Men eg kan godt ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke et sånn hjul ved siden av tåkelysbryteren på høyresiden av rattet da, der du kan stille lyktene ned visst du har mye last baki eller tung henger.

trodde alle e34 hadde el justering av lyktene.

hadde vertfall det på den første e34'n jeg hadde som var en 90/91mod. der dreiv den lyktemotoren å surra og gikk i tide å utide slik at jeg bare måtte koble den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trur aldri eg har vaska ein bil så masse som eg har vaska bimmeren min. Har merka at støv og salt og alt sånn graps vise kjapt på svart lakk. :D Men det e egentlig ganske gøy å vaska an o da. Har aldri vært så fornøyd me ein bil, og eg har hatt ein del på dei 5 årå eg har hatt lappen. E det noen som kan annbefala poleringsmiddel eg kan bruka på an? tenkte helste på mcguiars eg. Lika det godt, men vett kje kas eg trenge. Òg noe som eg kan bruka på skinnet inni bilen. Trenge seg sikkert ein GO rensk.

Åsså spurte eg tidligere om kossen eg kan finne ut kor mye bilen min e senka. Det står i vognkortet at den e godkjent med gult apex senk, men ikkje kor mye... Hadde satt pris på litt hjelp. :D

Ser litt fram te mårendagen, for e det det retta været så tenkte eg eg sku prøve å få satt i greenfilteret eg har liggende. Har fått vaska det og skal spraye olje på det og så vil eg montere det.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. skinnrens så har jeg prøvd både produkt fra meguiar's, autoglym og leathermaster og er fornøyd med alle de.

leathermaster har et kjekkt sett med rensemiddel, impregneringskrem, vinylrens og svamper og kluter i en pakke beregnet på bilinteriør.

i vognkortet ditt så står det sikkert nummeret på fjørene. legger du ut de nummera her så kan sikkert jeg eller noen andre prøve å finne ut hva slags senk det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...