Astri Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Astri......... Skiltet ditt framme er skeivt Irene.................. Di pirkehøna. Kan eg låna deg og kameraet ditt ein dag det e fint vær og du har tid??? Kom forresten te å tenke på det at eg lure på om eg har nevnt at eg har fått tak i m-techII ratt og fått det i bilen. Sinnsykt herligt å kjøre med. Myyyye bedre enn det originale bussjåførrattet!!! Skal få tatt bilder en dag. Kom også på det at den felgen eg punkterte med i høst ikkje var blitt skjeiv av uhellet, noe eg hadde frykta... Så da slapp eg extra utlegg på ny felg. Dte hadde sett dumt ut med 3 brukte felger og 1 ny...
IreneL Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Seff skal du få låv til det Name the time and place.. Sms'a meg og di!
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Hehe, må ta dte ein dag været tillater det. men ska gi deg et pip å di eg vet du.
JTS77 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Blitt bra denne nå eneste eg ville gjort er bakrutesenker og kansje rød hvite baklykter........ har tilfeldigvis noe sånn liggende og div annet snacks til E34 Så istedet for å kjøre uten mål og mening kan du ta deg ein tur til vats med stor mening
Astri Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Blitt bra denne nå eneste eg ville gjort er bakrutesenker og kansje rød hvite baklykter........har tilfeldigvis noe sånn liggende og div annet snacks til E34 Så istedet for å kjøre uten mål og mening kan du ta deg ein tur til vats med stor mening Hmm, det hørtes fristende ut. Hvilket snax har du da? Lyst å sende meg ein pm med en liten oversikt? Fin tur til Vats. Omsosen då?
Astri Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Då har bilen min og min lille familie vært på ein fotoshoot med Irene som fotograf. Blei knall fornøyd med bildene. Tusen takk Irene. Vaska bilen tidligere på dagen, gav den litt Autoglym Bumper Care på lister og dørhandtak, McGuiars skinnbehandling av setene, McGuiars ett eller annet stoff på dekka slik at de ble svarte og glinsende, Turtle Nano Tec felg rens og Turtle svamp med Shampoo. Blei ganske fornøyd med resultatet. Har enda ikkje polert bilen i år, men skal nok få gjort det når eg får tid. Hiver inn noen bilder av bilen og et par av familien den trofast frakter rundt. Den lille familien .
A.Holzmann Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Veldig pene bilder=) Stilig med en valp i felgbrønnen
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 flott bil! bra bilder og, likte spesiellt nr. 4 fra toppen.
Astri Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Takk, ja hu Irene har blitt dyktige bak kameraet nå. Bilen e kje så galen den heller nei, mtp at den egentlig ikkje har kosta meg så mye. hehe
Glenno Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Knall fine bilder, setting og bil Astri Ble noen hakk tøffere med v8 grillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå