Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skulle ikke vært lovlig å ligge bak og presse opp farta. En kompis opplevde det samme og dro skikkelig på. Han med flere kan ikke fordra å ha folk liggende kloss på støtfangeren. Han skulle ha mista lappen, men krangla seg til bot og to prikker istedet :P

Skrevet

Masse penger i kassa av sånt ja. Har hørt om lignende tilfeller selv at politiet presser og det har skjedd meg sikkert 10 ganger hvor jeg VET at det ligger en sivil politibil bare 2-3meter bak meg. Dette pleier å skje ved Vestby på 4felten der.

Skrevet

hvis jeg har sjønt det rett så presser politiet bilistene i ræva for at de skal kjøre fortere? har jeg forstått det rett dA?

det er jo ikke lov de skal jo ligge 1001 1002 1003 bak de som vanlige personer da kan man jo bare bruke det i mot dem at de pressa å du var redd for at dersom jeg måtte bråbremse at politiet hadde treffet bilen min bak da jo.

huff for noen sleipinger de finner altid på noe nytt :twisted:

Skrevet
hvis jeg har sjønt det rett så presser politiet bilistene i ræva for at de skal kjøre fortere? har jeg forstått det rett dA?

det er jo ikke lov de skal jo ligge 1001 1002 1003 bak de som vanlige personer da kan man jo bare bruke det i mot dem at de pressa å du var redd for at dersom jeg måtte bråbremse at politiet hadde treffet bilen min bak da jo.

huff for noen sleipinger de finner altid på noe nytt :twisted:

det stemmer ja..

virker som de gjør alle mulige triks for at folk skal gi ekstra gass. Selv blir jeg jo provisert av sånt og hadde selv sikkert gitt gass, men vet at det er sivil..

Skrevet

Trykk på bremsene slik at bremselysa lyser når dåke har bil liggandes i ræva.... er meget effektivt:D men ja det er heilt utrulig at politiet kan drive på slik som dette....

Skrevet
ellingsen, har du vært ute for den 406'en med tona ruter på strekningen der?

Er den den som er type mørkrød farge?

Har tenkt litt på det i etter tid da den mondeoen lå og presset meg i rompa leeeenge!

Dro ut 4gir der også.. så var vel rundt 200..

Skrevet
Trykk på bremsene slik at bremselysa lyser når dåke har bil liggandes i ræva.... er meget effektivt:D men ja det er heilt utrulig at politiet kan drive på slik som dette....

Nei, det er veldig lite effektivt.. dessuten blir bare bilen bak enda mer pågående!

Skrevet

her er et fint triks...

ligger noen helt oppi rompa på deg, og du har prøvd å signalisere om at de må slakke på, så er det bare å hugge i bremsene, såpass det blir en liten kollisjon.

den som lå bak må betale verkstedskostnader, siden de ikke holdt avstand.

du kan jo si at du trodde du så en katt, eller mus, som skulle over veien, og ville ikke kjøre på den :)

Skrevet
her er et fint triks...

ligger noen helt oppi rompa på deg, og du har prøvd å signalisere om at de må slakke på, så er det bare å hugge i bremsene, såpass det blir en liten kollisjon.

den som lå bak må betale verkstedskostnader, siden de ikke holdt avstand.

du kan jo si at du trodde du så en katt, eller mus, som skulle over veien, og ville ikke kjøre på den :)

Hehe...Egersundspurken pressa en taxisjåfør (som forøvrig er en lokal stjerne) oppi ræva til han ble forbannet..Taxisjåføren hogg på bremsene slik at purken krasja i han. Politiet kom ut og lurte på hva dette var for noe, og får da svar på beste "haua"-dialekt(om noen vet hvordan denne høres ut :D): Såg diu ikkje piusen?

Gjett hvem som fikk skylda? Purken hahahahahaaha :twisted::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...