bmw335i Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 noen som har en idè om hva d kan være når lyden forsvant og forsterkeren lyser nå kun rødt og d står diagnostic over lyset..hmm? skal lyse grønt når cd-spilleren er på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 vet ikke hvordan det er på din forsterker, men på min lyser den rødt hvis det er et problem med strøm. Til meg så gikk plutselig gjengene i hovedsikringsholderen til helvete slik at det ble dårlig kontakt, da slo forsterkeren seg av og det lyste rødt. Ellers kan det vel kanskje være dårlig jording som forårsaker problemet. Kommer det og går, eller har det vært sånn hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335i Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 nå er d ikke liv i anlegget i hele tatt..var litt dårlig kontakt i hovedsikringsholderen min oxo,menne blir ikke liv når jeg legger kablene sammen heller..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Dårlig jording? Sjekk alle tilkoblinger. Har du for låg inpedanse tilkobla forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335i Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 hmm virker som alle tilkoblinger er i orden..inpedanse??hehe hva er d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 mener sikkert impetanse.. dvs motstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Du har ikke spilt litt høyt og tatt utgangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335i Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 hmm nei har ikke spilt høyt nei..kun testa at d er lyd i anlgget hmm d står diagnostic over d røde lyset..hmm,må ha lyd når jeg skal kjøre hjem til jul neste helg..mange mil å kjøre uten lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Du gir ikkje akkurat for masse info om anlegget ditt! Gi all info du har, so er det lettare å gi eit svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå