glenn.G Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 E36 tannstang etter hva jeg har fått med meg. Skal passe rett på org. innfestningene til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 E36 tannstang etter hva jeg har fått med meg. Skal passe rett på org. innfestningene til E30 blir det kortere styring av dette ? Henger meg på tråden jeg å er litt intr i å vite litt om emne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Har ikke prøvd det selv, men det sies å væra sånn. Må ha servostyring da, siden E36 ikke kom uten.. Tror Z3 tannstanga gir enda kortere styring, men er ikke helt sikker på hvordan det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Jeg trur det er stanga fra 3.0 m3 som er den med den korteste. skal sjekke om jeg ikke finner infoen igjen. søkte mye på dette en gang i tiden. Dette er det jeg fikk til svar fra Helge Vik. Jeg anbefaler ei servotannstang fra E36 3,0 M3. Denne har den korteste utvekslingen og passer rett på. Blir litt jobb med slangene, men det går uten for mye hodebry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Hmm dette kan jeg teste i praksis, har en e36 m3 3,0 , e30 m3 og en 320 e36 er vell bare å telle antall runder fra rett til full sving..? Problemet er att e36 m3 utvekslinga står på traversjen uten for bilen enda, teste når jeg har satt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 M3 3,0 ville jeg ikke brydd meg om ettersom den er mindre direkte rundt midten og er ganske overpriset. Z3 har kortere utveksling. Jeg har vanlig E36 og klarer meg godt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Lurer på om det ikke er diskutert på bmwccn en gang i tiden. Mulig jeg finner det skjema med all infoen om de forskjellige stengene. ska sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Når jeg søker på M3 i ETK så finner kommer det opp att den stanga er brukt bare på M3 men hvis jeg søker på stanga til 325 så kommer det opp att den til 325 er brukt til alle e36 inkl M3 hmm tenke tenke, er den noen m3`er som har kortere sving enn andre m3`er da tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 3,0 har kortere utveksling enn andre E36 utenom Z3, men er mindre direkte rundt midten. 3,2 er lik andre E36 utenom 3,0 og Z3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Når vi er inne på tannstang temaet,vet noen om det kan gies bedre svingradius på noen måte? Tenker på for drifting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg er ute etter full sving ved halvt ratt utslag.altså svinge en halv runde på rattet for å få full sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Så ekstrem tannstang tror jeg ikke er lett å få tak i,men Z3 skal vist ha den tetteste tannstanga som passer på e30,og muligens e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 E36 har 3.5 side til side. Z3 har 2.7 side til side. før man montere så må man bor større hull bruk 12mm bor så passer det rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... y_Code=CKS selger oxo noen lignende kits på ebay.com 2 omdreininger visst jeg ikke husker helt feil. Var snakk om 110 dollar sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå