muska Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Ønsker å kjøpe orginale Bmw pledd til både framstoler og baksete til 02 og E21... noen som har noen liggende? Trenger ikke væer nye og farge spiller ingen rolle.. PS.. Betaler ikke fantasipriser Send gjerne PM eller Mld til 45456131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Det var snakk om å få disse gamle pleddene i produksjon igjen. Står noe om det i BMWCCN 02/Classic forumet i en gammel post. Disse ble visstnok produsert i Norge i sin tid og fantes til Mercedes-Benz, Opel og etpar andre bilmerker også, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Ja jeg vet det men har ikke hørt noe mer om det dessverre så jeg tenkte om noen hadde noen liggende som dem ikke brukte lenger Men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hadde slike pledd i BMWn min, utrolig varme og fine pledd, både til å ha over framsetet og et stort til baksetet. Er på utkikk etter dette selv da mine pledd ble stjålet sammen med bilen for en stund siden.. Utrolig synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå