Oppheimen Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 lurer på å kjøpe meg en defa pakke me motorvarmer og coupe varmer.. men er det mye styr å montere ? rekner med at jeg må sette motorvarmerelementet der en av frostpluggene står. er det mye arbeid med demontering av forskjellige deler for å komme til osv? hva må jeg ta vekk ? er på en e36 318is 93mod (m42 motor tror jeg ) takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 du må bare sette varmeren i et hull fra en frostplugg, der er ikke mere end et par kabler der skal trekkes... enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Desember 28, 2009 Share Skrevet Desember 28, 2009 slenger meg på denne, skal også montere motorvarmer, men på en 325i. Lurte egentlig på hvordan man får ut den gamle frostpluggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 og hvor er det lettest og strekke kabel gjennom torpedoveggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå