Gå til innhold

Vann i olja - kjørbar bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk igjen bilen fra verksted på fredag, etter at de hadde byttet topp på den. Men i går fikk jeg se at det var vann i olja, og den må flyttes til verkstedet så de kan rette opp feilen de har gjort. Men er det da bra og kjøre den? Det er bare en liten kjøretur på 13km ca 15 min kjøring?

Skrevet

det er ikke lett og si, det er noe hvit skum på peilepinnen og lyse brun greie under oljepåfylling lokket. Men problemet er at jeg helst må kjøre den ned i kevld, så får ikke hørt med dem i kveld...

Skrevet

Kjøp en rimelig olje på bensinstasjonen og bytt før kjøreturen. Ta vare på den gamle, slik at den kan vises fram eller analyseres ved behov.

Skrevet
Kjøp en rimelig olje på bensinstasjonen og bytt før kjøreturen. Ta vare på den gamle, slik at den kan vises fram eller analyseres ved behov.

så lenge det er vann i olja, gjør du ting bare værre med å kjøre med den!

så å kjøre med den er bare idiotisk uansett hvordan man snur og vender på det!

Skrevet

så lenge det er vann i olja, gjør du ting bare værre med å kjøre med den!

så å kjøre med den er bare idiotisk uansett hvordan man snur og vender på det!

Har lagt fra meg det...tror det blir til at jeg latt verkstedet får annsvaret med og få fraktet bilen ned.

Takk for hjelpen, da fikk jeg svar på det jeg lurte på :wink:

Skrevet

Frostveske i nok mengder i oljen er Fremskaffer lagerskjæring!

Dem har gjort en jobb som ikke holdt mål, så da gjør du rett i å la dem hente bilen der den måtte stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...