Gå til innhold

opasb`s Bmw 320 E30 langtids prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da var vi av veien... sto kilt fast mellom autoværn og en murvegg.

må ha : Bakfanger,frontfanger, v-baklykt, høyre blinklys, høyre framskjerm osv nytt..

spytt ut viss noen har noe billig :)

Skrevet

Skulle rygge ned den bakken der... mistet grepet fullstendig.. prøvde og stoppe den i snøen ved siden der...men ble snurret rundt og kilt BOM fast...

bedre det enn at hele siden skulle bli skrapet opp da. :)

Skrevet
Men om den var kilt fast, Hvordan fikk dere den ut? Bare dytta fronten nedover bakken?

Surt når slikt skjer!

Vell, ble "vinsja" av falken.

MEN nå er DESVERRE en ny oppdatering her. Søndagskvelden dro jeg av veien til skogs da det kom en elg opp i veibanen. her er ett bilde.

DSCI0891.jpg

Jeg blir så forbanna

Skrevet

elg du liksom, var vell du som prøvde å kjøre likkens som meg, men det du ikke har skjønt at du ikke er like god, dermed for du på skogen;) lær deg å kjør før du kjør som en tulling! du og runar:P du er jo faen meg værre en X`n din, ho har jo bare tatt bakskjermen på bmw` en min og fronten på Mercedesen min:P hehe

Kan se i morgen hva vi har av deler, må sjekke på delebilen hvordan skjermene er.. det jeg frykter mest for er at vangen har fått seg ett kakk, da blir det fort dyrt.. tror forje eier på bmw`en min betalte rundt 15000 for å få byttet vange å retta bilen på jiggen. å det var ca samme skadene, støtdempertårne ditt og det dær har værtfall fått seg en hefti smell.

men noen timer med meg og ei slegge og en hammer og litt lakk er bilen like fin;) hehe

Skrevet

eksosanlegge datt delvis av igårkveld..så har fiksa litt idag...tok nå bilda av bilen og... ikke det peneste synet da. :oops:

har fått bytta bærebro og alt som måtte til for og få bilen kjørbar

DSCI0925.JPG

DSCI0917.JPG

DSCI0921.JPG

gled meg til sommern, da eg får bynn og jobb og få bilen strøken.

ikke så lett når man går skola, og inntekta e ifra foreldran mine :lol:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...