Skimmy Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 va sinnsykt arti, fikk kjørt nån mil på turtallskutt jah;) vart vell rundt 10 mil på banen, som e 1-1.5km lang:p hehe
opasb Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 da var vi av veien... sto kilt fast mellom autoværn og en murvegg. må ha : Bakfanger,frontfanger, v-baklykt, høyre blinklys, høyre framskjerm osv nytt.. spytt ut viss noen har noe billig
opasb Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Skulle rygge ned den bakken der... mistet grepet fullstendig.. prøvde og stoppe den i snøen ved siden der...men ble snurret rundt og kilt BOM fast... bedre det enn at hele siden skulle bli skrapet opp da.
-Shark- Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Men om den var kilt fast, Hvordan fikk dere den ut? Bare dytta fronten nedover bakken? Surt når slikt skjer!
opasb Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Men om den var kilt fast, Hvordan fikk dere den ut? Bare dytta fronten nedover bakken?Surt når slikt skjer! Vell, ble "vinsja" av falken. MEN nå er DESVERRE en ny oppdatering her. Søndagskvelden dro jeg av veien til skogs da det kom en elg opp i veibanen. her er ett bilde. Jeg blir så forbanna
Skimmy Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 elg du liksom, var vell du som prøvde å kjøre likkens som meg, men det du ikke har skjønt at du ikke er like god, dermed for du på skogen;) lær deg å kjør før du kjør som en tulling! du og runar:P du er jo faen meg værre en X`n din, ho har jo bare tatt bakskjermen på bmw` en min og fronten på Mercedesen min:P hehe Kan se i morgen hva vi har av deler, må sjekke på delebilen hvordan skjermene er.. det jeg frykter mest for er at vangen har fått seg ett kakk, da blir det fort dyrt.. tror forje eier på bmw`en min betalte rundt 15000 for å få byttet vange å retta bilen på jiggen. å det var ca samme skadene, støtdempertårne ditt og det dær har værtfall fått seg en hefti smell. men noen timer med meg og ei slegge og en hammer og litt lakk er bilen like fin;) hehe
opasb Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 det va en elg du skimmy... biln ska bi go igjen den
-Shark- Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 uuh.. Den var kjip. Mye penger som går til oppretting da, men spørsmålet er jo om det er verdt det? Finne noen brukte skjermer, panser, fanger etc?
Skimmy Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 jeg og oxy har et meste av deler, regner med jeg må bidra til mestpartn av jobben. er værdt det ja! hehe
oxygaxe Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 eg har både panser og skjerma og kanskje bakløkt og framløkte. sikkert masse meir
opasb Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 eksosanlegge datt delvis av igårkveld..så har fiksa litt idag...tok nå bilda av bilen og... ikke det peneste synet da. har fått bytta bærebro og alt som måtte til for og få bilen kjørbar gled meg til sommern, da eg får bynn og jobb og få bilen strøken. ikke så lett når man går skola, og inntekta e ifra foreldran mine
opasb Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 sånn ser biln ut no...bortsett fra at toppen e helt av no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå