opasb Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Skrevet Mars 26, 2008 da va delebil innkjøpt...å den ser sånn her ut
opasb Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 no e bilen i drift igjen... har bytta ut heile fronten og søtte på facelift front. Har også bytta motor til en av nyere modell da det bære va tull og vas me den eg hadd i. har bare litt frieksos og justeringe på skjerman/panser igjen Må takk Skimmy,Burnout og moto her på forume førr go hjelp her e ett bilde av den
opasb Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 biln går faktisk fremover ennda liten rally tur
opasb Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 kan jo likeså godt legge ut bilde fra utforkjøringa og
Mr_///M Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 opasb skrev: kan jo likeså godt legge ut bilde fra utforkjøringa og http://static.nettby.no/users/o/p/a/opasb/files/egeflenk.JPG[/i.mg]
fjøla Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Du d ser no ut t at den stakkars biln din blir seanes værre uy etterhvert som holde på me den... hehe.. men du har sikkert hadd d skøy, så ka fan;). Shit happens. Sku æ ha lagt alle mine sprell ut på ett forum.. ja så sku d vel ha sedd nydeli ut.
opasb Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 fjøla skrev: Du d ser no ut t at den stakkars biln din blir seanes værre uy etterhvert som holde på me den... hehe.. men du har sikkert hadd d skøy, så ka fan;).Shit happens. Sku æ ha lagt alle mine sprell ut på ett forum.. ja så sku d vel ha sedd nydeli ut. ja...blir trolig og bygge opp en ny e30 til neste sommer...sitter lapplaus for tia så bmwn står
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå