Jallis Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 hei. jeg har en e30 325 med ettermontert oljekjøler, og jeg lurer på om det er noen vits å ha? eller et det fører til at olja aldri blir varm og motoren tar kvelden .. noen som har noen råd?
Gjest Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Det er oljekjøler orginalt på 325i fra E30.
Fliid Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Som Morten sier, det er orginalt. Fjerning av den vil gi deg problemer, er en grunn for at du har den. Så du spør om råd, la den være der du
E30 ex Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 De fleste oljekjølere er ikke i bruk før oljen er blitt tilstrekkelig varm. Det er en termostyrt ventil som åpner for sirkulasjon via kjøler når det trengs. Men jeg aner ikke hvordan det virker på din. Du kan jo montere en oljetemp måler slik at du kan følge med på tempen. Kan derimot aldri tenke meg at det vil være smart å fjærne den.
conan Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Den ventilen sitter i oljefilterbraketten, på undersia der det er en låsering. IKKE rør den for da har du lekasje der tvert... oxo spretter innmaten ut og du aner ikke rekkefølgen. La dette sitte på bilen di du, er nok det lureste.
Jealous_much Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Er det olje kjøler på alle e30 325? Jeg har hatt et par uten..
Gjest Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Er det olje kjøler på alle e30 325? Jeg har hatt et par uten.. Skal være det org ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå