jærcustom Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 halla dama mi nimmer seg 18 årsdagen veldig,så jeg hår fått i oppgave til å piffe opp en bil til henne på et rimelig vis. Det måtte bare bli en goe gammel 86 e30 320 2 døra kjøpte bilen av en hyggelig kar i fra Drammen.(takker for en god handel ) fekk bilen for 11 tusen .Bilen er i teknisk god stand, er rust i hjulbuene bak, litt små rust her og der,men tar alt med et smil har litt arbeid framføre meg ting som skal gjøres: nytt interiør(svart skin interiør) nye hjulbuer bak alle lister skal skiftest til shadowline. ny lakk( svart blank med flaks) nye brock b1 felger( 10+16/8,5+16 demon eyes frontlykter klar svart baklykter gts hekkspoiler. siedl frontfanger gts bakfanger type2 senke sett,40/40 venter på deler i frå danmark,så eg håper det ikkje tar altfor lang tid kommer ny oppdatering så snart pakken min kommer her er det hull helt igjennom bli noe sveising ja nå er interøre ute det er overasken lite rust under teppe,men litt er det jo noen som har sort skinn interiør tilsalg?
Mexos Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Ser ut som et fint prosjekt Nå blir vel damen glad tenker jeg Dama mi gleder seg skikkelig til jeg er ferdig med e36'n vår også så hun kan kjøre Bmw igjen Må unne damene våre skikkelige biler vettu
Hedfelt Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Brock B1 med skikkelig kant på e30 er vel noe av det penere jeg vet om, blir sikkert bra dette.
Hyggmaister Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Velkommen på bimmers foresten Blir sikkert ei grei jær-tralle dette
RoaldJ Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Kjekkt å følge med på prosjekter Håper det blir masse bilder og dokumentasjon Lykke til.
Reedline Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 hvit e30 med sorte lister er fint.. ser ut som en gobil detter her... lykke til=)
jærcustom Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Ser ut som et fint prosjekt Nå blir vel damen glad tenker jeg Dama mi gleder seg skikkelig til jeg er ferdig med e36'n vår også så hun kan kjøre Bmw igjen Må unne damene våre skikkelige biler vettu he he ja håper det. men ikkje alle er like glad for at det blei en bmw,for eks svigerfar som kun har volvo på hjernen men men, skal nok få han på andre tanker eg hadde bmw e36 325i coupe som var min første bil. det var drømmen når eg fekk den på veien etter et langt prosjekt solgte den for et år siden savner den veldig nå lykke til med 36-en blir nok en kanon rå bil
jærcustom Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Brock B1 med skikkelig kant på e30 er vel noe av det penere jeg vet om, blir sikkert bra dette. ja dei er veldig bra dei elle grævla råe \:D/
jærcustom Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Velkommen på bimmers foresten Blir sikkert ei grei jær-tralle dette takker kompi
jærcustom Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Kjekkt å følge med på prosjekter Håper det blir masse bilder og dokumentasjon Lykke til. ja heilt enig skal prøve oppdatere med ny bilder.er ikkje den beste med pc å kamera.skal gi mitt beste
jærcustom Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 hvit e30 med sorte lister er fint.. ser ut som en gobil detter her... lykke til=) tusen hjertelig
Hawkon88 Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 kjenner du en randi marie født i 86. blond. sammen med en dan tidligere. han kjørte volvo og var bilmekaniker. ho flytta til bergen med familien.. tidi jente..
///MoePower Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Tilsynelatende lite rust på den E30`a der! Stell pent med bilen og dama.
dj_maz Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 godt å se at folk gjør litt skikkelig arbeid når de skal pusse opp lykke til med prosjektet
jærcustom Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 kjenner du en randi marie født i 86. blond. sammen med en dan tidligere. han kjørte volvo og var bilmekaniker. ho flytta til bergen med familien.. tidi jente.. nei dessvre ingen randi hær. er 88 modell selv så hun er ikkje på min aldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå