Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla :D dama mi nimmer seg 18 årsdagen veldig,så jeg hår fått i oppgave til å piffe opp en bil til henne på et rimelig vis. Det måtte bare bli en goe gammel 86 e30 320 2 døra :D kjøpte bilen av en hyggelig kar i fra Drammen.(takker for en god handel :wink: ) fekk bilen for 11 tusen :D.Bilen er i teknisk god stand, er rust i hjulbuene bak, litt små rust her og der,men tar alt med et smil :D har litt arbeid framføre meg :weirdwalkingthing:

ting som skal gjøres:

nytt interiør(svart skin interiør)

nye hjulbuer bak

alle lister skal skiftest til shadowline.

ny lakk( svart blank med flaks)

nye brock b1 felger( 10+16/8,5+16

demon eyes frontlykter

klar svart baklykter

gts hekkspoiler.

siedl frontfanger

gts bakfanger type2

senke sett,40/40

2m5z5sfvg48ssjvxzree.jpg

qzqk4kixdyccv75r88xr.jpg

08zk2adec737xec1x07l.jpg

vm7qrrbrb2ad5batvw7s.jpg

l7rwxnpr80a1inro223a.jpg

venter på deler i frå danmark,så eg håper det ikkje tar altfor lang tid :-k kommer ny oppdatering så snart pakken min kommer :D

tn5xgbicvemnehdl0y97.jpg

her er det hull helt igjennom :-k bli noe sveising ja :D

nhzb18baq15dh6zgaglm.jpg

or5i6a5ko0o285vlrvj0.jpg

vscmqwdq65k7z8ssz3xh.jpg

12oknbqdrj2pky72mstr.jpg

vfjmp61akasvtp59pbtq.jpg

nå er interøre ute :D det er overasken lite rust under teppe,men litt er det jo :?

noen som har sort skinn interiør tilsalg? :)

Skrevet

Ser ut som et fint prosjekt :) Nå blir vel damen glad tenker jeg :) Dama mi gleder seg skikkelig til jeg er ferdig med e36'n vår også så hun kan kjøre Bmw igjen ;) Må unne damene våre skikkelige biler vettu :)

Skrevet
Ser ut som et fint prosjekt :) Nå blir vel damen glad tenker jeg :) Dama mi gleder seg skikkelig til jeg er ferdig med e36'n vår også så hun kan kjøre Bmw igjen ;) Må unne damene våre skikkelige biler vettu :)

he he :D ja håper det. men ikkje alle er like glad for at det blei en bmw,for eks svigerfar som kun har volvo på hjernen :-k men men, skal nok få han på andre tanker :D eg hadde bmw e36 325i coupe som var min første bil. det var drømmen når eg fekk den på veien etter et langt prosjekt :) solgte den for et år siden :? savner den veldig nå :cry: lykke til med 36-en blir nok en kanon rå bil :wink:

rrble9oervn3czf8n66e.jpg

Skrevet
Kjekkt å følge med på prosjekter :)

Håper det blir masse bilder og dokumentasjon :)

Lykke til. :)

ja heilt enig :D skal prøve oppdatere med ny bilder.er ikkje den beste med pc å kamera.skal gi mitt beste :wink:

Skrevet

kjenner du en randi marie født i 86. blond. sammen med en dan tidligere. han kjørte volvo og var bilmekaniker. ho flytta til bergen med familien.. tidi jente.. :P

Skrevet
kjenner du en randi marie født i 86. blond. sammen med en dan tidligere. han kjørte volvo og var bilmekaniker. ho flytta til bergen med familien.. tidi jente.. :P

nei dessvre ingen randi hær. er 88 modell selv så hun er ikkje på min aldre :-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...