BMWPower Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Vurderer å selge min E30 1989mod, da jeg har behov for en større bil. Er ikke en bil jeg har lyst å selge, da den er et meget bra eksemplar av en E30. Vennligst se annonse på autodb for mer info, trykk HER Og hvis alle kan være så greie å lese annonsen FØR dere stiller spm, så hadde det vært topp Bilen er ikke godkjennt ombyggd pr.dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 ca km stand da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 nydli e30 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 ca km stand da? Spiller ikke så stor rolle, da hele bilen er restaurert. Men rå karroseriet er vel gått over 200tkm ja Speedo er skiftet, står på 211tkm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Skjeldent pen E30,så pen og ryddig ut... Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Skjeldent pen E30,så pen og ryddig ut... Lykke til med salget. Takker Ja bilen er sjelden pen og i bra stand for en E30. Er en god mulighet for noen som ønsker seg en god bil til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 hvorfor har du 180+? hk hva er gjort for å få dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Hvordan er det med rust på bilen, og har du bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Kan det stemme at dette er gamlebilen til Impreza RX som vanket litt her inne, men mest på idcn før? Isåfall må jeg få si at den bilen så veldig ryddig og bra ut i sommer iallefall. Da var gamleeier med den på acr, så jeg fikk tatt en rask kikk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 hvorfor har du 180+? hk hva er gjort for å få dette? Det er montert grenrør, 24v dyser og K&N filter. Ikke det at jeg tror det er noe særlig ekstra hk og hente på K&N filter da,hehe.. Men grenrør og effektanlegg gir jo litt Hvordan er det med rust på bilen, og har du bilder av interiøret? Skal fikse bilder av int. Det svært lite rust på bilen, det er en E30, så jeg tør ikke påstå et den er 100% rustfri, men har selv ikke funnet noe. Kan det stemme at dette er gamlebilen til Impreza RX som vanket litt her inne, men mest på idcn før? Isåfall må jeg få si at den bilen så veldig ryddig og bra ut i sommer iallefall. Da var gamleeier med den på acr, så jeg fikk tatt en rask kikk på den. Det stemmer Ja, bilen er meget ryddig. Godt å få det bekreftet av noen som har sett den "live" Og den har blitt enda bedre siden han hadde den. Har lagt ut en del penger på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Hva er pris med bur, ratt og stoler? Hvilket merke er det på buret, og er det TÜV-papirer på det? Hm.. Var litt fristende det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Da ser det ut som bilen er solgt gitt.. Tok ikke lange tiden det. Første som var å såg på den, kjøpte den. Gratulerer ny eier med en kjempe bil. Angrer allerede på at jeg solgte den, skulle hatt den i garasjen til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Det klistremerket som sitter på venstre siden av bagasjen, er det dét der klistremerket fra Ringen? Litt lite vesentlig men.. Tenkte kanskje du hadde luftet bilen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Det klistremerket som sitter på venstre siden av bagasjen, er det dét der klistremerket fra Ringen? Litt lite vesentlig men.. Tenkte kanskje du hadde luftet bilen der.. Det stemmer, bilen var på ringen en tur i år... Men bilen ble solgt uten bur, stoler og snap on ratt. For de som har ringt meg ang dette, så er det da til salgs. 3000kr for skrud helbur 3500kr for 2 stk nye momo bøttestoler 2500kr for momo snap on ratt, så klart med nav. Det kommer egen salgsannonse med bilder snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg