Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig stygt ratt i en ellers gjennomført bil.. :shock:

Men synes de går ufattelig opp i pris når de får på denne stygge seidl stylingen :/ Blir jo ikke E46 sjøl om du putter på masse styling som ligner på E46.. Er jo framdeles E36....

Skrevet
Den var ny for meg e36 coupe med fronten fra e46 coupe facelift, fikk en god latter om ikke annet :lol:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11469398&sid=xz4dabk2Jqk707072
|

Vet ikke hva som er værst.. At folk gidder å kjøpe seg ett styling kit for å få bilen te å se nyere ut, i stedet for å bare KJØPE en e46 (stylinga koster jo 45 000,-)... Eller det at DU ikke har sett noe sånt før?? I dagens verdens ser jo ALLE heftig påkosta e36er slik ut.. Untatt min da.. :lol:

Skrevet

syns den bilen er fet jeg ! er jo en 325 og ! de kan ligge godt opp under 100lapper om de er strøkne. så med tanke på alt utstyr osv som følger med her. kansje LITT høy pris, men ikke så veldig ! kunne godt tenkt meg en slik en

men, smaken er som baken !

Skrevet
Den var ny for meg e36 coupe med fronten fra e46 coupe facelift, fikk en god latter om ikke annet :lol:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11469398&sid=xz4dabk2Jqk707072
|

Vet ikke hva som er værst.. At folk gidder å kjøpe seg ett styling kit for å få bilen te å se nyere ut, i stedet for å bare KJØPE en e46 (stylinga koster jo 45 000,-)... Eller det at DU ikke har sett noe sånt før?? I dagens verdens ser jo ALLE heftig påkosta e36er slik ut.. Untatt min da.. :lol:

Joda men det er fortsatt jalla :whistle:

Skrevet

Fronten er helt greit. Breddinga går også, men bakenden er ikke bra, samt litt for små felger i forhold til styling.

Innvending var den litt kjedelig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...