Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes den er kul jeg. Men nå er det jo sånn her på forumet at 90% mener at det stort sett bare er M-tech som er brukbart. Godt vi er LITT forskjellige i hvertfall:)

Interiøret var litt kjipt ja, men bedre enn mitt:D

Skrevet

Begynner å bli litt lei disse her...

Med en gang noen gjør noe annerledes, blir de jo faen slakta med en gang, her skal liksom alt gjøres etter boka med m-tech osvosv....

Er gjerne noe testosteron-prega noen deler av denne bilen i mine øyne, men jeg hadde ikke vært flau over å sette meg inn i den for å si det sånn :roll:

Er litt håpløst når en bmw styles "anderledes" (dvs ikke etter normene fra forumet her/originalpolitet, som for det meste går i m-tech hele veien)...det er liksom ikke akseptert da :roll: Kjedelig å ha like biler som alle andre har mener jeg :P Den dagen jeg legger penger i styling tenker jeg meg ingen monsterbil, men sansynligvis blir den nok ikke helt etter bimmers-boka heller :roll::)

Tenkte det var på tide å si litt krasst hva jeg mente om saken :P

Skrevet

Synes den var fet jeg, er enig med deg Hyggmaister. Men jeg ser også andre sin mening, om å bruke 45000,- på styling til gammel bil. Men, velger du å bruke det har du hvertfall en bil som ikke alle andre har!

Skrevet
Begynner å bli litt lei disse her...

Med en gang noen gjør noe annerledes, blir de jo faen slakta med en gang, her skal liksom alt gjøres etter boka med m-tech osvosv....

Er gjerne noe testosteron-prega noen deler av denne bilen i mine øyne, men jeg hadde ikke vært flau over å sette meg inn i den for å si det sånn :roll:

Er litt håpløst når en bmw styles "anderledes" (dvs ikke etter normene fra forumet her/originalpolitet, som for det meste går i m-tech hele veien)...det er liksom ikke akseptert da :roll: Kjedelig å ha like biler som alle andre har mener jeg :P Den dagen jeg legger penger i styling tenker jeg meg ingen monsterbil, men sansynligvis blir den nok ikke helt etter bimmers-boka heller :roll::)

Tenkte det var på tide å si litt krasst hva jeg mente om saken :P

Jeg mener hvertfall det er på bærtur å legge så mye i en bil for å få den til å se ut som nyere enn den er? Er jo ett E46 CONVERSION kit?

Hvorfor ikke bare kjøpe E46?? :D

316: Du har da slettes ikke noen unik bil om du kjøper det settet der.. Går flere e36'er med det kittet der på enn det gjør Infinity II bredda bmwer i Norge.. De fleste som virkelig mener de skal "ta den ut" i dag investerer jo i det kittet.. Skal du ha en spesiell bil i dag må du LAGE noe sjøl.. Enkelt og greit..Enten det eller kombinere..

Men så er jo klart min stil "egen" også da.. Prosjekttråden min vitner litt om hva JEG syns kler en E36 best.. Når det gjelder eksteriørt på prosjektet mitt har jeg valgt fra absolutt øverste hylle over ting jeg ville hatt på bilen.. Syns bare det er litt latterlig å gå for en e46 conversion når du har råd til en e46 ved å legge i 45 000 + penger til lakk, mer i summen du har til bil... Jævli fine biler.. Det er ikke det.. Men det kan aldri forsvare at det koster 45 000..

Og prisen er grei den! Jeg kommer også til å legge ut min for salg når jeg er ferdig.. Og da blir det en 91 modell 325 som er 100% strøken.. Nylakkert.. Nystylet og påkostet 200 000... Den blir lagt ut til 250 000.. Kommer det en som legger penga på bordet, så gir jeg fra meg nøkkelen jeg.. Men inntil de penga ligger på bordet: "gløm det".... Den vurderes bare solgt.. Alt selges til rett pris..

Er alltid ALLTID en idiot som ville betalt 175 000,- for den bilen der..

Skrevet

Nå må vi klare å se forskjell på en e46 og en seidl stylet e36, og slutte med det "kunne likegodt kjøpt en e46 for den prisen" NEI, det er ikke slik!

For det første er det nok litt å gå på når det gjelder pris. Sikker på at jeg skulle fått den for rundt 160 lapper om jeg hadde lyst på denne bilen. Og hvilken e46 CI får man for 160k? Jo, en original 318ci ribbet for utstyr/kjørt 15435mill km ligger på rundt den prisen. Er litt forskjell dette gutter :)

Synes denne sylinga er FET & GROM, mens derimot er en original e46 CI PEN OG NYDELIG.

Dog trenger denne bilen noen småjusteriger for å bli skikkelig værst.

Skrevet

Syns den ser rå ut jeg, nye felger og rumpe så har du en skikkelig feet bil!

svart intriør hadde heller ikkeskadet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...