kalle Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei På grunn av behov for mer plass (stasjonsvogn) er det på tide å skilles fra min strøkne 320 d- sedan fra 1999. Den er kun kjørt 96000 Km. Lite kjørt og strøken 320D, 170Hk og masse utstyr. Kun sommerkjørt. Piggfrie vinterdekk følger med på orginale BMW lettmetallfelger. 17" sommerhjul. Elektrisk soltak, elektriske vinduer, fjernstyrt sentrallås og fjernstyrt lukking av vinduer og soltak. Utkoplbar anti-spinn og stabilitetskontroll. Det følger også med orginale BMW lasteholdere. Ellers er det montert et skikkelig stereoanlegg i bilen til ca 15000, fra bilradiospesialisten i Bergen. Komplett servicehefte. Siste service utført i år, neste service om 22000 Km. M-tech pakke. Bilen er orginalt senket og har sportsunderstell og sportsinteriør i delskinn. Bilen kan også sees her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1732398 Har satt en utgangspris på 180000, men er villig til å diskutere denne. Mvh Kalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Full M-tech pakke. ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 170hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 chipp trimmet eller? 99 mod 320d har en 4 syl motor på 136 hk... meget pen bil, lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Hei igjen.. Litt uheldig formulert kanskje, er ikke ekspert på området M-Technic, er ikke sikker på om alt av sportsutstyr inngår i pakken, eller om M-Technic kun omhandler det senkede sportsunderstellet. Tar gjerne i mot en forklaring på dette. Uansett har bilen senket sportsunderstell \ fjæring, sporsseter i delskinn , sportsratt og kanskje andre ting som inngår i begrepet M-Technic som jeg ikke vet om. Det jeg derimot vet at jeg i fire år har hatt en bil som det har vært en opplevelse å eie, og som jeg selger uten egentlig å ha lyst til det, men fordi behovet for mere plass har meldt seg. Bilen er chippet. Ikke chippet i forstand av powerbox eller andre lettvindte løsninger, men tunet av Brynjar Haug, ved "Avgass og Turboteknikk" som kanskje noen på forumet kjenner til. Håper dette ver litt oppklarende. Som jeg før har skrevet så er den satte prisen en utgangspris, og ikke noen endelig pris, så alle bud "uansett" størrelse vil bli seriøst vurdert. Mvh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ny Pris !! Reg avgift inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg