Dan318i Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Noen som har peiling på reimhjulet til servoen? Den slurer litt når den står på tomgang... Må dette strammest? Eller skal det ver sånn? Ingen som har vært borti det??
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Er vel automatisk strammer på m43, så da er det nok reimen som er slitt og bør byttes.. Ganske enkelt å bytte. Fjern det lille plastdekselet over strammeren og "løsne" denne med en 13mm tror jeg.. Deretter tar du av reimen og trer den rundt viften..Bare husk hvordan reimen går..
Dan318i Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 e46, men hvor kan jg få kjøpt reim? viss jeg venter for lenge med å bytte den hva kan skje? trudde reimen skulle holde en stund i forhold til kjeder...
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 e46, men hvor kan jg få kjøpt reim? viss jeg venter for lenge med å bytte den hva kan skje? trudde reimen skulle holde en stund i forhold til kjeder... Enten hos bmw, eller hos noen som selger bildeler.. Er ikke helt sikker på hva du mener med iforhold til kjeder? Er vel stortsett reimer som blir brukt til å drive servo, vannpumpe, vifte, dynamo, ac etc.. Det skjer vel ikke så mye, annet enn at den vil lage mer og mer lyd, evt hvis det går så langt at den ryker vil ikke motoren lade, kjøle etc.. Jeg byttet min reim for ca 30000km siden og den lager litt lyd på tomgang allerede...(ikke org reim)
Dan318i Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 oi, ja min feil å blande inn kjede;p men får høre litt rundt omkring. takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå