Werther Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Mornings Har noen spørsmål her, og håper på hyggelige svar. Hvordan fjerner jeg den originale startsperra? Skal 3.8-literen ha noen spesiell kjølevæske, eller kan jeg blande? Er rødaktig kjølevæske nå, har bare blå stående. Får jeg kjøpt nye låser et annet sted enn hos BMW? Dørlåsene er utslitte, og bakluka er på tur og. Beste olja for denne motoren har jeg hørt er 10-60 Castrol etellerannet?
Glenno Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Hei og velkommen til bimmers.no Litt synsing her på kjølevann. Den røde tror jeg er beregnet på biler med alumiumtopper om jeg har sjønt riktig. Hvordan disse to er å blande tror jeg ikke er noe lurt. Dørlåser kan du sikkert få kjøpt hos blandt annet Gsbildeler og Koed.de. Angående olje finnes egen smøretabell hos castrol.com som anbefaller noen olje typer. Ut over dette vil jeg anbefalle søke i søkefunksjon her på bimmers.no Diverse linker finner du også om du klikker deg inn på min hjemmeside. Lykke til med hjelp av spm dine her på bimmers.no.
Werther Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Har prøvd søkefunkjonen på flere måter, men den fant ikke veldig mye. Skal sjekke ut sidene du nevner.
336mik Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Ikke blande kjølevæske,da blir den som gele mener jeg å ha lest et sted. Tsw,eller RS heter castrol sine 10w-60 oljer ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå