badsha Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 gi bud på splitter ny Ipod Touch 16GB medfølger forsikring brukt 1 gang koster 3295 på elkjøp gi bud!!! selges til den som kommer med bud som jeg vil akseptere.
imalldevil Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Du har vel en minste pris som du kan antyde???
badsha Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 la oss si 1995 ink frakt? det må da være god pris da den er brukt i 2 dager, kviteringen medfølger:) eske etc
badsha Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 kan eventuelt byttes mot noen 16"/17" bmw felger?? noen interesserte
snurresprett Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 om det er under 30 dager siden kan du bare levere den inn på elkjøp å få pengene tilbake, si du ikke var fornøyd med av en eller annen grunn:)
elmirh Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 hei jeg er veldig intressert i den kunne du sendt meg bilder på mobilen 48125713 så skal vi bli enige om en pris???
badsha Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 litt værre når man jobber der, får da har man ingen returett;)
Dirty Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 litt værre når man jobber der, får da har man ingen returett;) bar få noen andre til å levere den inn da! regner ikke med dere tar bilde av kjøperen
skillbill Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Ofte når jeg har handlet på Elkjøp, Lefdal, Expert så når man handler så blir kjøpet registrert på et navn, så sier man bare navnet i kassa så ligger det lagret i systemet, og da funker det dårlig hvis de kjenner igjen navnet og vet at det er en som jobber der, også står det en annen fjott der og leker! hehe.. dessuten er det vel ikke umulig at det har vært en aldri så liten "personal"-rabatt inne i bildet, og da er det jo litt merkelig at en som ikke jobber der kommer og skal bytte inn en vare, solgt til "personal-pris" og den bak kassa aldri har sett vedkommende før! er jo ikke såå mange som jobber i hver enkelt elkjøpbutikk, så jeg regner med at de fleste kjenner trynene på hverandre;) bortsett fra det, så var det jo en idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå