Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.skal skifte olje på automatkassa på min e34. eg snakka med ein kar å han sa att det ikkje sku skiftast olje på de kassene. at det va derfor da ikkje e peilepinne. stemme da? høyrest litt rart ut. er da lett å byta filter på kassa eller?

Skrevet

Det er bare tull.. Grunnen til at det ikke er peilepinne, er at det bare er tull :P Neida, akkurat det vet jeg ikke. Har det på min, men har ikke sett andre med..

However, du skal fylle på olje under ved bunnpanna til kassa til det renner over. Da vet du at det er fullt..

Det kan ha en formidabel effekt å skifte olje på kassa. Girer mye bedre og slurer mindre.

Kanksje like greit å sette denne jobben bort, hvis du vil skifta all olje. Husk å skift filter og pakninger!!!!

Skrevet
Det er bare tull.. Grunnen til at det ikke er peilepinne, er at det bare er tull :P Neida, akkurat det vet jeg ikke. Har det på min, men har ikke sett andre med..

However, du skal fylle på olje under ved bunnpanna til kassa til det renner over. Da vet du at det er fullt..

Det kan ha en formidabel effekt å skifte olje på kassa. Girer mye bedre og slurer mindre.

Kanksje like greit å sette denne jobben bort, hvis du vil skifta all olje. Husk å skift filter og pakninger!!!!

OK :D er det berre 3 liter som går på? må eg av med bunnpanna for å byte filteret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...