Nygaard Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Har en e30 325 -86 modell som jeg har mistet nøkklene til(fylla). Bilen er kjøpt ny i norge så jeg lurer på hvordan jeg skal få tak i ett sett nye nøkkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Du får kjøpt komplett låssett hos BMW.. Da får du 3 nøkkler og alle låssylinderene med.. Koster rett over en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 er vell også mulig å stikke på bmw med chassinr og dok på att det er din bil så trur jeg du skal få låsekoden og så kan du stkke å få filt deg nøkler.. såfremst ikke du har byttet låser i bilen din da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 har ikke bytta låser på bilen og er samme nykkel til hele biln inklusiv tanklokk så regner med att di ikke er bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Da er det bare å stikke innom BMW. Jeg fikk nye nøkler til E21n, hadde ikke vognkort men hadde legitimasjon. De ringte Biltilsynet og fikk vite at jeg var eieren, så på legitimasjonen min og gidde meg nøkkelen Tok rett under en uke fra jeg bestilte til jeg fikk nøklene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Ca pris på ny nøkkel fra BMW da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå