Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hallo. Lurte på om noken hadde giddet og photoshoppa biln min med bbs-rs-gt felger på, og senket den? Det hadde vert fint om noken hadde giddet dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Senkesettet har du vel? senka min med samme sett på mandag.. ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Oja, ser fram til og sette det på Har berre ikkje fått tid til og gjort det endå. Men ville berre sjå korleis det vill sjå ut med felgene på + senk Bestemt deg for felger no fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Oja, ser fram til og sette det på Har berre ikkje fått tid til og gjort det endå. Men ville berre sjå korleis det vill sjå ut med felgene på + senk Bestemt deg for felger no fredrik? kan du glede deg til blir vel de jeg har ei stund ennå hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Ja skal prøve og få det på i helga ein gong. Er veldig skeptisk på felger endå. Lysten på rs-gt felgene er stor, men prisen bremser betraktelig Du har vell ikkje noken gode forslag du då? vil ha noken som tar seg veldig godt ut, skal ialefall ha kant felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Sånn, der var speila og senkesettet komt på. Vart veldig fornøyd med resultatet Ac Schnitzer front leppene kjem ikkje på før eg har fått tak i felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Sånn, der var speila og senkesettet komt på. Vart veldig fornøyd med resultatet Ac Schnitzer front leppene kjem ikkje på før eg har fått tak i felger. Biiiiildeeeer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har berre isdn på denne dataen, så legger berre ut desse to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Jo takk Har ikkje tenkt på m3 speil på din 325 då? Vinterplassen Ein liten posering av faderen sin og 320`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Jo takk Har ikkje tenkt på m3 speil på din 325 då?Vinterplassen Ein liten posering av faderen sin og 320`en flott! God stil i familien! tjooo.. men vet ikke helt.. syns de stdspeilene er greie nok og, egentlig men litt tøffere er det jo med M.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 ja, e jo berre et bil merke Hehe, liker org speilene veldig godt og, men synst det blei veldig bra. Bilen får et mykje meir sportslig preg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Eg ser etter anlgleyes til bilen. Har vert innpå koed.dk og sett, men finn ikkje noke. Noken som veit kor det går ann og få tak i? Meget lekker coupe du har funnet deg, 320Cd er fantastiske biler! Kjøpte selv en 04 320Cd i fjor høst og er kjempefornøyd. Jeg er selv på leting etter angeleyes, vil ha de mest mulig originale (den gule fargen), er mange dårlige kopier på markedet som ikke lyser godt nok. Men har funnet et sted i USA som har noen gode, og skal bestille derfra sammen med en del andre ting; http://www.modbargains.com/product.aspx ... 6-light025 gjør seg godt på faceliften: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 jo, takk Oja, såg jo ikkje så verst ut dei der då Men har komt fram til at eg skal hoppe over angle eyes. Plutselig begynner lyktena og "dugge" osv, å då blir det jalla med ein gong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Lurte nett på ka impress(ET) eg må ha på felgene til biln når eg skal gå for 19tommere og 225/245, med tanke på at eg har senket biln 35/10mm? noken som har peiling på dette? vil ungå og valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå