Gå til innhold

Min nye BMW 320 DA Coupe E92 - Artic Racer - Nye bilder


ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte du de M6 felgene hos dekkspesialisten? Pappeskene bak stemmer med hva de har bilde av..

Hvordan er kvaliteten på felgene? Bra finish?

Det stemmer. Valgte replika som vinterfelg, mulig det blir 20" til sommeren. LItt kjedelig med 19" org. M6 hjul når man ikke engang ser hvor fortauskantene er pga snø ;-)

Finish var topp! Nydelige hjul til en billig penge, men ang holdbarhet og kvalitet er det nok litt tidlig for meg å uttale meg om, da jeg fikk de mandag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUKK!! IKKE lett å bestemme seg her nei.

Blir senkesett også ser jeg :-)

Har du gjort noen med tåkelusa, eller er det bare bildet som gjør at det ser slik ut?

Når det gjelder senkesett, så er det bare å kjøpe KW coilovers først som sist :wink:

Hehe, ser hvor balleknalle har funnet hvite e92'er med sykt rå felger ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUKK!! IKKE lett å bestemme seg her nei.

Blir senkesett også ser jeg :-)

Har du gjort noen med tåkelusa, eller er det bare bildet som gjør at det ser slik ut?

Når det gjelder senkesett, så er det bare å kjøpe KW coilovers først som sist :wink:

Hehe, ser hvor balleknalle har funnet hvite e92'er med sykt rå felger ja :lol:

Nei, det er nok bare mitt mobilkamera som lurer oss litt her. ;-)

Senkesett,- KW Coilovers - hva er d?? (ny på dette jeg tydelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coilovers eller justerbart senkesett på norsk er den beste (og dyreste) måte å senke bilen. Disse har alltid justerbar høyde og ofte også demping.

Her er link til KW (ett tysk merke) sine sider. Deres coilovers finnes i 3 varianter (ofte forkortet KW V1, KW V2 og KW V3). Jeg har selv variant 2, KW V2 på min e90 og er storfornøyd.

http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... /index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coilovers eller justerbart senkesett på norsk er den beste (og dyreste) måte å senke bilen. Disse har alltid justerbar høyde og ofte også demping.

Her er link til KW (ett tysk merke) sine sider. Deres coilovers finnes i 3 varianter (ofte forkortet KW V1, KW V2 og KW V3). Jeg har selv variant 2, KW V2 på min e90 og er storfornøyd.

http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Produ ... /index.php

Takk for info.

Får se hva jeg gjør etterhvert. VIL HA SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...