Odd-M Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Kan ikke noe med tilgang bla opp i TIS og sjekke hvordan lufteprosedyren er beskrevet? Så får vi avsluttet disse håpløse diskusjonene!
Aama_Racing Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Det er jo ikke noen håpløs diskusjon, er jo bare forskjellige måter å gjøre det på, det viktigste er jo at lufta kommer ut..
Odd-M Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Jeg synes det er en mildt sagt håpløs diskusjon! Det kan gjøres svært enkelt uten andre hjelpemiddel enn et skujern eller kronestykke til lufteskruen slik jeg hevder, eller man kan gjøre det vanskelig med diverse andre hjelpemiddel.
Fliid Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 OT; Jeg ELSKER denne diskusjonen, særlig når Odd-M deltar. For mer "Etter boka" type har jeg aldri møtt på før ;D Men all takk til deg Odd-M, du har gjort mange sjeler blide. For og legge til, dette kommer sågar vi aldri til og bli enige om, ikke er du villig til og vurdere fler metoder og det og stå i oppoverbakke, ja den trur jeg du rett og slett hater.. Men nå skal jeg ikke erte på meg deg skikkelig, i rest my case
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå