Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å leter etter e39 m5 bakfanger for tiden..

Så fant jeg denne

Noen som har denne? Passform, kvalitet osv? Syns det var en grei pris i allefall!

Jeg har ikke hengerfeste, parkeringssensor eller noe sånt "tull" :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er hovedsaklig original-polizei som patruljerer her inne så sjansen for at noen har den er liten tror jeg. Men hvis du liker looken på den og kan modde litt selv så er det jo bare å kjøpe.

Skrevet

Du lurte på om noen her inne hadde denne fangeren. Men her er 90% av brukerene bestemt på at det bare er originaldeler som er brukbart (m-tech o.l.) så sjansen for at noen har den er dermed minimal.

Men hvis du liker den er det jo bare å kjøpe, men vær obs på at den kan trenge noe tilpassning for å passe på bilen din (nmi er som sagt kjent for å ha litt dårlig passform, noe som gjennspeiles i prisen)

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig i forrige post:)

Skrevet

Jepp, vurderer den, men ble litt usikker når du spurte om jeg likte looken.. da trodde jeg du mente at det ikke var m5 look, men den er vel utseende-messig lik m5?

Skrevet

vet ikke hvordan passformen er på akkurat den fangern men har flere kompiser som har kjøpt stylin kit på bs og der har passformen vært elendig.. frammfangern til 200sx til en kompeis var 5cm for bred så vi måtte kappe den på mitten og begynne å skjøte

Skrevet
vet ikke hvordan passformen er på akkurat den fangern men har flere kompiser som har kjøpt stylin kit på bs og der har passformen vært elendig.. frammfangern til 200sx til en kompeis var 5cm for bred så vi måtte kappe den på mitten og begynne å skjøte

man får jo det man betaler for. Og mye av stylingen på BS (da spess. NMI) har dårlig passform, men f.eks rieger er jo rieger uansett.

Quote; MaxPower: Passform av type lego :wink:

Og rieger burde vel ha en M5 look fanger. Greieste er vel å sende en mail eller ringe og spørre hva de kan skaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...