Vegar br. Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Driver å leter etter e39 m5 bakfanger for tiden.. Så fant jeg denne Noen som har denne? Passform, kvalitet osv? Syns det var en grei pris i allefall! Jeg har ikke hengerfeste, parkeringssensor eller noe sånt "tull"
Rabies Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 nmi-stylingen har visstnok noe dårlig passform på enkelte produkter. Derfor den går så billig.
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Det er hovedsaklig original-polizei som patruljerer her inne så sjansen for at noen har den er liten tror jeg. Men hvis du liker looken på den og kan modde litt selv så er det jo bare å kjøpe.
Vegar br. Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Skjønte ikke helt hva du mente med det men..
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Du lurte på om noen her inne hadde denne fangeren. Men her er 90% av brukerene bestemt på at det bare er originaldeler som er brukbart (m-tech o.l.) så sjansen for at noen har den er dermed minimal. Men hvis du liker den er det jo bare å kjøpe, men vær obs på at den kan trenge noe tilpassning for å passe på bilen din (nmi er som sagt kjent for å ha litt dårlig passform, noe som gjennspeiles i prisen) Mulig jeg formulerte meg litt dårlig i forrige post:)
Vegar br. Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 jaja, men tenkte at det gikk mer på utseende, for dette skal vel forestille en m-teck fanger? Er ikke så intr i å bruke 10k på en org en da shu
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Da er det vel bare å handle da Bare vær forberedt på litt modding
Vegar br. Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Jepp, vurderer den, men ble litt usikker når du spurte om jeg likte looken.. da trodde jeg du mente at det ikke var m5 look, men den er vel utseende-messig lik m5?
smez Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 vet ikke hvordan passformen er på akkurat den fangern men har flere kompiser som har kjøpt stylin kit på bs og der har passformen vært elendig.. frammfangern til 200sx til en kompeis var 5cm for bred så vi måtte kappe den på mitten og begynne å skjøte
Rabies Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 vet ikke hvordan passformen er på akkurat den fangern men har flere kompiser som har kjøpt stylin kit på bs og der har passformen vært elendig.. frammfangern til 200sx til en kompeis var 5cm for bred så vi måtte kappe den på mitten og begynne å skjøte man får jo det man betaler for. Og mye av stylingen på BS (da spess. NMI) har dårlig passform, men f.eks rieger er jo rieger uansett. Quote; MaxPower: Passform av type lego Og rieger burde vel ha en M5 look fanger. Greieste er vel å sende en mail eller ringe og spørre hva de kan skaffe.
S.Arnesen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 passform av type lego? det kan jo både være positivt og negativt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå