Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 takker og bukker. veit ikkje om det passa heilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Eiker motorshop har acs kopi felgene som du viser på bildet der. Fikk en pris på 10000 med dekk og frakt for en stund siden. Det var 18".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Eiker motorshop har acs kopi felgene som du viser på bildet der. Fikk en pris på 10000 med dekk og frakt for en stund siden. Det var 18".. det bilde eg har lagt ut. er ikkje det 19? eller ser det bare sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 M6 ser bra ut det, men ACS/ACS kopier blir enda tøffere . På side 6 her, viser priser på ACS kopier som Nordisk felgimport selger. Gå for 8,5 foran & 9,5x18" bak med polert kant . Her er min Touring med ACS 8,5x18" kopi, som jeg har på vintersettet! Passer E34 utrolig godt, og ser enda bedre ut når man får kant på bakfelgene, som man gjør med 9,5" eller bredere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 M6 ser bra ut det, men ACS/ACS kopier blir enda tøffere . På side 6 her, viser priser på ACS kopier som Nordisk felgimport selger. Gå for 8,5 foran & 9,5x18" bak med polert kant .Her er min Touring med ACS 8,5x18" kopi, som jeg har på vintersettet! Passer E34 utrolig godt, og ser enda bedre ut når man får kant på bakfelgene, som man gjør med 9,5" eller bredere! Der ga du meg noe og tenke på gitt. utrolig fin bil du har foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 utrolig fin bil du har foresten Takk skal du ha du . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 valget mitt står mellom rondell d58 og Rh ac felger. ka syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 ville gått for RH schnitzer kopi felger i 18" synest de på den sorte M5'en du la ut bilde av er et hakk for store. og som steffan sa, gå for brede bakfelger slik at du får litt kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 dei kunne ikkje få tak i fleire ac felgar der eg var og hørte i dag. dei hadde nåken 18" 8,5. men syns dei blei for små og se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå