Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har kjøpt en 98 520, får den 2. januar.

Den har de vanlige oransje blinklys og baklamper, så tenkte kjøpe nye på ebay, hva synes dere blir finest? tenkte kjøpe nye frontlykter for å få hvite blinkere og AngelEyes også, men vil ikke ha med xeon.

Om jeg kjøper hvite blinkere rundt om ,har jeg fått med meg "faceliften" da? Hva med grill i chrome,er det noe ?

Blir det bare teit å kjøpe de baklampene med led i ?

Bilen skal ikke senkes, hvor store felger kan jeg ha uten det blir seende teit ut (tenker meg noe sånt som 18")

Ble mange spørsmål dette,og blir nok flere. Blir glad for svar :)

Erik

6lwupkqz0x5n3005boe5.jpg

urcmle5lekk5ar8hokqf.jpg

Skrevet

Gratulera me E39! Bra bil det ser du! :)

http://www.koed.dk har eindel knask til e39. billigere enn mye av forhandlerene i norge..

Eg ville kjøpt facelift lykter fra 2001- framme og bak. LED baklys er orginalt på facelift e39... grøftelys og sideblinkers. Facefilt nyrer og BMW Aerodynamic leppe foran hadde satt prikken over i`en..:D

her er min me angeleyes...

uhypsh9ch7gds021h9ii.jpg

LED baklys..

04nzq1q1m39v5povpy1f.jpg

Skrevet

Vil ikke ha sånn ettermonterings xeon i frontlyktene siden jeg har vanlige pærer i grøftelysene,jeg liker det ikke ,-så det var min foreløbige mening om det.

Skal heller ikke senke den nei. Ikke før jeg event må bytte dempere og fjører, da vil jeg nok velge noe som er stivere enn orginalt.

Er ikke imot senking, men vil vertfall ikke ha en skamsenka bil jeg må vurdere hver ujevnhet, det har jeg hatt før og er forbi det. Synes bilen er veldig ordentlig og fin ,så vil ikke ha noe tull.

Skrevet

Veldig fin bil du har der CoZm|C !

Takker for tips, jeg skal sjekke hvor jeg bestiller om det blir koed eller ebay, Nye lykter blir det vertfall.

Er litt usikker på hva jeg kan forvente meg av slitedeler som må byttes etterhvert, bilen er kjørt 165'. Nettop vert på service men er bare byttet noen pakninger og foringer for 7k. Skal bytte bremser bak selv, Har ikke sjekket noe ,men hvor får man det rimelig ?

Erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...