Galskap Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 hei! skal nå bestille mls toppakning og arp bolter fra ppf! finner ut at det er der det er billigst! bestilte, men fikk en mail fra en av karene, der de ønsker visakort nr og expire date! noen som har erfaringer med dette? er ikke så glad i og dele denne informasjonen med andre!
///MoePower Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 PPF er som jeg har skjønt et veldig "utbredt" bestillings sted, så tror ikke du skal ha så mye å bekymre deg for. Tenker selv på å bestille litt av hvert derifra med tiden. At de skal ha disse opplysningene er antakeligvis fordi du bestiller fra utlandet for dem, og da vil de gjerne ha disse opplysningene så de er litt sikrere for betaling og slikt når de har sendt pakken.
Galskap Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 akkurat! men da sender jeg ivei opplysningene! virka som en seriøs webside iallefall! har ett spm til, tar det her for ikke og starte ny tråd! når jeg skal skru sammen sjiten! kammene og de runde tingsene under kammer og alt! hvordan er det med og få timing og slikt riktig? noen som har en liten framgangsmåte på norsk helst, med en go del bilder og eller illustrasjoner? og hva spesielt bør jeg tenke på som kan gå galt? og hvor viktig er det att akkurat hver del står på nøyaktig samme plass som før! som i utgangspunktet er lik!
Morty999 Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 har vært hjemme hos han.. eller butikken er jo i garasjen hans.. og skal si det var MYE datagreier og en million bestillingsordre der.. virker som gutta har stor peiling der så trur det skal gå i orden å betale på forskudd der.. "bmwandreas" på pure-pf.com er jo han som driver å lager alt de driver med.. han har også msn.. aa@pure-pf.com mener jeg..
ehrnst Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 tidligere måtte man betale med swift over nettbank hos ppf men nå har de begynt å ta kortnr via epost. liker du det ikke kan du sikkert si du vil overføre via nettbanken, mn det er dyrere og tar lenger tid:)
2,7 TURBO Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 har handlet en del der og det er seriøse gutter..!! ingen ting og bekymre seg over..!! bare å bestille..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå