GSS Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Har en delebil uten nøkler, hvor ingen av dørene lar seg åpne. Hverken fra innside eller utside førerdøra er blitt ok. Håndtak og låseknapp inne er helt "slapt". Hvordan løser jeg dette? Skulle gjerne fått opp de dørene. Får jeg av dørtrekket mens døren er lukket? Isåfall kan jeg ordne det fra innsiden av døra kanskje.
bergeee Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 sliter med det samme nå jeg og! står helt fast. får ikke rikka på verken dørhåndtak eller låsepinnen!
bloppe Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Hvis førerdøren går opp kan du ta av trekket på den, og rote med låsemekanismen. Du kan se om noen av stagene har hoppet av og manuelt trykke opp bryterne rett på låsekassen. Tror det er noe sånn deadlock funksjonsom gjør at du ikke kan låse opp innenfra, men hvis du finner tappen som går til nøkkelhullet kan det hende alt blir låst opp når du skubber i den. Skjedde i vertfall på min bil.
Durochris Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Noen som vet hvordan man starter en E34 uten nøkkel? En kompis som har en delebil stående uten nøkkel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå