Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe jepp :)

"en time senere ringte bileieren og ville anmelde at bilen var stjålet. Bilnøklene skal være stjålet fra bopel via ulåst dør. "

Standard Karmøy prosedyre? :wink:

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er bra.. nekt på alt! så lenge de ikke har beviser.
Støtter den! De prøver alle slags mulige triks for å lure "sannheten" ut av deg, og bruker sliker lurespørsmål som kan gjøre en ellers litt småstresset person litt ittitert og si noe han ikke skal. Så sier de at det ofte er bedre å innrømme at du har gjort noe, for da bruker de å se gjennom fingrene og la det gå med en advarsel (yeah right, gjør jo bare arbeidet deres mye lettere). Vel, jeg stod på mitt, og da snakket han om §3 i veitrafikkloven og bla. bla. bla. Truet faktiskt med retten! De sa " ja, siden du nekter, så får vi se hva du kan si i retten" Jeg svarte: ja det skal bli glede og møte opp. Endte med at jeg fikk lappen tilbake og beskjed om at jeg var på den lille lista til politiet :P
Skrevet
Hehe jepp :)

"en time senere ringte bileieren og ville anmelde at bilen var stjålet. Bilnøklene skal være stjålet fra bopel via ulåst dør. "

Standard Karmøy prosedyre? :wink:

haha.. Skulle nesten tro det ja :)

Tror jeg skal få samboeren min til og ta med seg nøklene på jåbb, når jeg skal på flaska ikveld :wink::drink:

Har aldri vært så full og dom at jeg har kjørt i fulla faktisk.

Glemte meg ut en gang og skulle hente en kompis, da jeg glemte de 2 rusbrusene jeg hadde hatt rett før jeg dysja :D

Vente nesa for hjemover da ja :)

Skrevet

Litt rart at når man er ung og kjører BMW (!?!?!?) må man ta lappen fra oss hvis man har et uhell. Med tanke på hvor mange uhell det er nå på glatta burde du jo kreve inn ekstremt mange hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...