PenguiN- Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Ser at min gamle E38 er tilsalgs! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1721422 Ny eier gjorde di tingene jeg aldri rakk, fikse litt småting teknisk og lakket helt ned! Riv av soting bak så er dette en nydelig bil på alle måter, men sjekk etter rust, var litt rust her og der når jeg hadde den! MEGET strøken innvendig og nydelig bil å kjøre! MEGET hyggelig selger og veldig ordentlig kar! Anbefales til dere som er på utkikk etter en spesiell E38 med det rette utstyret! Hils han fra Markus om DU ringer han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvorfor selges den videre hvis den er så bra? Har vel kanskje like mye maur i ræva som deg og bare må bytte bil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 står jo pga firmabil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Fy faen, fare for at min neste bil kommer til å bli en E38 ja, en av de peneste BMW, uten tvil:) Er jo grei pris å dette for den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 han betalte 133 for den...men han har jo kostet litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Følger ikke alltid helt med som du sikker har skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 kevlar i dørene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 skuddsikre vester er stort sett basert på kevlar, gummi som tetter seg når det går hull på den. så de er sikkert kevlar i dørene for å beskytte passasjerene mot kuler... er jo en tidl. ambassade bil. er vel skuddsikre ruter også om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Pene biler e38 da...undervurderte disse bilene her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Nydelig bil, men den cd spilleren falt ikke helt i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 di skuddsikre rutenbe ble tatt ut ved import etter hva jeg har blitt fortalt av tidligere eier..bilen veide også mer enn en vanlig 7 serie.. Var org cd spiller når jeg hadde den, MYE penere slik..men men LØP OG KJØP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 kjøpte du denne bilen i Tønsberg? en kamerat av meg tok inn en slik for noen år siden... var skuddsikker i hue og ræva.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 di skuddsikre rutenbe ble tatt ut ved import etter hva jeg har blitt fortalt av tidligere eier..bilen veide også mer enn en vanlig 7 serie..Var org cd spiller når jeg hadde den, MYE penere slik..men men LØP OG KJØP!! Er det mulig å få skaffet de skuddsikre rutene og få satt dem tilbake eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 er vel mulig å lage skuddsikre vinduer. men spørrsmålet er vel hva du skal med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hvis du blir skutt på Da trenger man dem.. Men kommer sikkert litt an på hvilket miljø man er i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg