lunde Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Hver gang jeg åpner dørene i bilen min vil ikke lyset gå på..Er det bare en sikring som er gåen? Bryteren er i midten! Takk for svar!
Bjørn 320 Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Gjeld det uansett kva slags dør du opnar? I tilfelle vil eg tippe ein sikring, evt. kan det vere brytaren i taket som er død... Sikkert mange andre ting også men... Viss det kun gjeld ei spesiell dør, er det nok brytaren som står inni dørlåsen. Veit det er mange som har hatt problem med den...
Mexos Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Er mest sannsynlig sikringen din ja Hvis ikke er det microbryteren i dørene dine. Skjekk om rutene går ned når du åpner døra.
lunde Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Det er samma vilken dør jeg åpner! Er microbryteren en gul dings med ledning på? og hvor skal den monteres? Vinduet på høyre side går ikke ned de 2 cm når man åpner døren og vinduet på andre siden går ikke opp den siste biten!
Bjørn 320 Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Lyspærer KAN vere defekte.... Er vel lite sannsynleg at alle pærene går på ein gang?
Muren Motorsport Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Mange coupelys altså? skifta nettopp 14 pærer i dashboard,tak. osv. i omegean min.. så hadde ikke blitt forbausa.. folk er giddalause!
Bjørn 320 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Tja...min E36 har i allfall framme ved brytaren i taket, pluss i bakkant av begge bakdørene...så det blir vel 3 det
Turok Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 jeg hadde et lignende problem, men da var det bare en sikring, for når jeg tok på parklys så gikk coupe lyset på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå