Fliid Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 For og prøve og rettlede. 6 kant strekkbolter må IKKE brukes! Var ikke dumt tippet Ske1eton, jeg hadde tippet nøyaktig det samme. bmwelsk; Skal du gjøre denne jobben skikkelig og ikke få probemer, vær så snill. Bytt til Torx, www.autopower.se har skrivd hvorfor så slepper jeg og gjenta det. conan; skal du lage en slik liste har jeg ivartfall ett forslag til hva du kan skrive på tiltrekningsmoment på 6 kant, de må byttes til torx;) hehe
conan Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 I helvete så mange motortyper det var på bmw. Dette ble mere omfattende en jeg regna med det. Drivd i 2 timer nå og kommet til 318is+coupe. Uæææ.
bmwelsk Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 hehe.. ja får vel bytte de ut er dette no kostbart? det er bare en bil som senere skl bli en bilcrossbil.. vil ikke koste på den for mye.. men takker for alle råd å veiledninger;) Stå på med jobben conan hehe:P
Fliid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Det er snakk om nye strekkbolter. Kostbart, ikke kostbart. Det er bedre å koste på dette enn og risikere og slå sprekk i toppen, pågrunn av feil strekkbolt. Skulle den blitt kssert om litt, så ja, da kunne du gjort det. Men du skal jo fortsatt bruke den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå