Torek Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Herlich! Få den litt lavere nå så trenger du strengt talt ikke å gjøre stort mer.
Polardego Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 Sä var det stopp igjen her? Neida, for nä har jeg med meg nyopptrukkete skinnstoler opp fra Tyskland... Skal hente dem i Hamburg fredag morgen, sä det blir spennende ä se hvordan de blir i beige skinn...
e30 tic Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Sä var det stopp igjen her?Neida, for nä har jeg med meg nyopptrukkete skinnstoler opp fra Tyskland... Skal hente dem i Hamburg fredag morgen, sä det blir spennende ä se hvordan de blir i beige skinn...
JTS77 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Ikke lenger ned! synes den har perfekt høyde Lekker retro farge og. MEN hvis fingern skal peke noen plass ville eg hatt andre speil. Noen små runde i krom feks.. Grisetøff bil!
Just-turbodiesel Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 den må ned MASSE, ellers veldig bra!
Polardego Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Ikke lenger ned! synes den har perfekt høyde Lekker retro farge og. MEN hvis fingern skal peke noen plass ville eg hatt andre speil. Noen små runde i krom feks.. Grisetøff bil! Nei, det blir helt feil. Ödelegger den cleene looken pä bilen, skal sette pä de 16" Customfelgene som vil fylle ut hjulhusene enda mer.
Tom Marius Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Herlig farge på bilen! Syns den skulle vært senket bittelitt i fronten, da e21 er syykt fin med det stuket Men er absolutt ikke nødvendig da bilen ser helt konge ut sånn den er på det siste bildet også
Polardego Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Her er bilder av interiøret...
bbmw Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 For eit nydelig interiør! Den fargen minner jo om nye E60 skinnseter Skikkelig klassiker du har der
tordah Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Utrolig fin bil du har! er en smule misunnelig...
Polardego Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 For eit nydelig interiør! Den fargen minner jo om nye E60 skinnseter Skikkelig klassiker du har der Takk, gleder meg til å få satt dem inn i bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå