Stian Emblem87 Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 trenger en motor til min 90 mod 318i touring fort! M40B18 motor som helst bør ha ledningsnettet og hjerne.trenge ikke gearkasse.de har e viss de e nokken som har send en pm Mvh TheOmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 kanskje det hjelper hvis du legger inn annonsen i riktig del av forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Emblem87 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 kanskje det hjelper hvis du legger inn annonsen i riktig del av forumet hehe kanskje de,såg ikke det e takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 hei, jeg har en slik motor. har sitti i en e30, men får ikke start på den..! har tatt den ut av bilen. står bak i boden her.. trodde det var stempelringene som var ødelagte så de er skiftet. Virker som det er noe med toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Emblem87 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 hei, jeg har en slik motor. har sitti i en e30, men får ikke start på den..! har tatt den ut av bilen. står bak i boden her.. trodde det var stempelringene som var ødelagte så de er skiftet. Virker som det er noe med toppen... ok..må ha en som e veit virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå