jonas Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 lurer på å importere ein m3, lurer på om det er mulig og importere ein m3 e30 å sette inn 320 eller 325 motor og godkjenne den med det. Er dette mulig? da betaler jeg bare avgifter for 325? Skal ikke has14 motor i uansett, så for meg spiller det ingen rolle?
andybooy Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 ja de går ant å sette i 320 motor lr noe. men liksom, tror ikke du får M3 i vognkorte vis du setter i annja motor da;) vis du ikke toller den inn som m3 da, men da må du jo betale avgifter får m3 igjen da;)
jonas Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Ja er klar over det, jeg vil ha 325 i vognkortet? må jeg ta inn bilen uten motor? Noen som vet prosedyren på dette? noen utenom bltilsynet som må godkjenne motorbyttet?
andybooy Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 vis du vil de er de jo ok da;) men kan ta den inn uten motor ja, da slipper du å noe sånn ccm avgifter å slikt;) og vis du toller den inn uten motor, å har en motor me papirer på hvor den kåmmer fra (helst i norge) så slipper du vell kansje sånn motoravgift greier tror jeg, syns huske en kompiss gjore noe slikt på en volvo 780 en gang. han kjøpte karosseri i sverige, å brukte alt av sin kresja norske bil, var de di anbefalte han å jøre på biltilsyne mener jeg han sa.
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 vorfor skal du ha en m3 om du ikke vil ha motoren?
Aama_Racing Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 vorfor skal du ha en m3 om du ikke vil ha motoren? enkelte driver med motorbytte, så da spiller det vel ingen rolle..
patricko Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 skjønner ikke helt hvor du vil henn med dette.. om du skal ta inn en m3 så tar du inn en m3, du får ikke tatt inn dette som en 325. Å det er jo ikkje mange kr. forskjell på en 2.5 172hk. å 2.3 195hk. når bilen er ca 20 år gammel..
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 vorfor skal du ha en m3 om du ikke vil ha motoren? enkelte driver med motorbytte, så da spiller det vel ingen rolle.. men om man skal ha 325 så er det vel like greit å kjøpe en 325, og ikke ødelegge en m3
SanMiguel Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 vorfor skal du ha en m3 om du ikke vil ha motoren? enkelte driver med motorbytte, så da spiller det vel ingen rolle.. men om man skal ha 325 så er det vel like greit å kjøpe en 325, og ikke ødelegge en m3 Han vil vel ta den inn som 325 da..
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 selvom bilen er godkjent med 2,5 så er det jo fortsatt en m3. betaler for det bilen er, ikke hva den er ombygd som
jonas Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 hvorfor orke alt dette styre med hvorfor gjør dette. Skal ha inn en 2.5 liters tubo motor å skal ikke bruke s14 motoren. Dette for å gjøre importen billigst mulig. Vil ha ein M3 karroseri fordi jeg synest det er finest.. Må jeg ta ut motoren før jeg importerer Bilen?
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 skal du importere en bil uten motor så må vel den importeres som delebil må den ikke?
MGR Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt inn m3'n som den er. solgt s14 motoren i norge, så hadde du nok ratt tjent innat det ekstra avgiftan kosta deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå