Gå til innhold

Angeleyes E34

BMW-Vegardsen
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ett sånnt sett med angel eyes selv engang. Da jeg så det begynnte å gå pærer, bytta jeg like så godt alle. Er instrument pærer som blir brukt. Kjørte nærmere ett år etter dette før jeg solgt bilen, uten at noen pærer gikk. Mener å huske det var litt klønete å komme til. Mener jeg tok av grillen for å få bytta den pæra som sitter inn mot radiatoren\grillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde ikke du det Steffan? hvordan gikk det, og hva måtte du gjøre/demontere?

Jo, på en måte! Jeg har jo forlengst fått disse forp...e lyktene av bilen, så da er det jo enkelt å bytte pærer. Bare å dra ut pæreholderne og bytte pærer. Men til alle med disse lyktene som har problemer. Få på orginallykter eller sorte DE lykter :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du sånn plutselig generelt hat for angel eyes etter denne episoden mister C? hehe syns jeg luktet en eim av aggresjon i luften av det innlegget du.. :wink:

Neida, liker godt AE til BMW! Men disse "komplette" lyktene til E30/32/34 ser ikke bra ut (fant jeg ut etterhvert :lol: ). Men har sett noen bilder av E34 med løse ringer som er montert i orginallykter. Det ser bra ut, men med maks 4300K farge styrke 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...