BMW-Vegardsen Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei, nå den siste tiden har den ene ringen bare funket av og til, men nå funker den ikke i det hele tatt. Er det pæra eller dårlig kontakt? Noen som kjenner til disse lyktene, er kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 er bare å sjekke alt av ledninger det... hvis du ikke finner noe galt så får du ringe gs og høre hva de har tenkt til å gjøre med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Garantert at pærene er gåene, og at de andre er på vei til å gå! Syk dårlig kvalitet på disse lyktene og pærene. Har selv hatt dette problemet, & samme med 95% av de andre her inne med disse lyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 jeg er en av de 95%.. er faens så irriterende! men har kke prøvd å få ut pærene og bytte enda da.. prøvde ikke du det Steffan? hvordan gikk det, og hva måtte du gjøre/demontere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 ja, det er vel ikke vanskelig pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Hadde ett sånnt sett med angel eyes selv engang. Da jeg så det begynnte å gå pærer, bytta jeg like så godt alle. Er instrument pærer som blir brukt. Kjørte nærmere ett år etter dette før jeg solgt bilen, uten at noen pærer gikk. Mener å huske det var litt klønete å komme til. Mener jeg tok av grillen for å få bytta den pæra som sitter inn mot radiatoren\grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 prøvde ikke du det Steffan? hvordan gikk det, og hva måtte du gjøre/demontere? Jo, på en måte! Jeg har jo forlengst fått disse forp...e lyktene av bilen, så da er det jo enkelt å bytte pærer. Bare å dra ut pæreholderne og bytte pærer. Men til alle med disse lyktene som har problemer. Få på orginallykter eller sorte DE lykter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 fikk du sånn plutselig generelt hat for angel eyes etter denne episoden mister C? hehe syns jeg luktet en eim av aggresjon i luften av det innlegget du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 fikk du sånn plutselig generelt hat for angel eyes etter denne episoden mister C? hehe syns jeg luktet en eim av aggresjon i luften av det innlegget du.. Neida, liker godt AE til BMW! Men disse "komplette" lyktene til E30/32/34 ser ikke bra ut (fant jeg ut etterhvert ). Men har sett noen bilder av E34 med løse ringer som er montert i orginallykter. Det ser bra ut, men med maks 4300K farge styrke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 men er det mange pærer som sitter i 1 ring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 men er det mange pærer som sitter i 1 ring eller? 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 ok... men åssen i svaart....har det seg at alle 4 ryker likt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 nei.. hos meg har en ryki, og to lyser svakt... så ser litt sånn kårni ut.. ha du noen bilder av noen e34lykter med ettermonterte ringer steffan? hørtes interessant ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Angel eyes er ikke noe fint allikavel.. Jeg har hvertfall gått meg lei på det. Sota DE lykter er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 ha du noen bilder av noen e34lykter med ettermonterte ringer steffan? hørtes interessant ut... Denne har løse ringer montert. Ser bedre ut enn in.pro . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå