rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 hvor finner jeg alle nr? jeg vet om på støtdemper tårnet og ved viskeren, men det finnes en til tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 under fører stolen er de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 noen som vet dette med sikkerhet? er det under matta på førerstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 skal du bytte chassi nr da:) ?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 noen som kan bekrefte at det finnes ett under stolen? gidder ikke å rive ut stolen uten å finne ett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 ja det er ett under stolen. ihvertfall på sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 jeg kjøpte en bil der chassienr er ripet inn pga av at det har vært filet vekk av folk som har stjålet bilen en gang. jeg har sjekket chassienr mot det i vognkort, skal ringe biltilsynet når det åpner., eer det normalt at folk riper det inn igjen vist sånt skjer eller skal det gjøres på en annen måte? er det noe fishy ute å går her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 sjekk heftelser på brønnøysundregistrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 uansett! er du i tvil, tar biltilsynet en røntgentest av stålet der chassinr har stått! da ser de det chassinr som en gang sto der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 ja, jeg er veldig i tvil, derfor har jeg fått med dette i kontrakten så jeg kan heve kjøpet om noe skjer, får vel høre hva jeg kan gjøre når jeg ringer de første virkedag. ingenting i brønnøysunsregistrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 jeg kjøpte en bil der chassienr er ripet inn pga av at det har vært filet vekk av folk som har stjålet bilen en gang. jeg har sjekket chassienr mot det i vognkort, skal ringe biltilsynet når det åpner., eer det normalt at folk riper det inn igjen vist sånt skjer eller skal det gjøres på en annen måte? Har hørt om dette før ja. Chassi nr. blir ripet inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 ah, det var godt å høre, kanskje jeg slipper å levere tilbake bilen igjen. røverkjøp om jeg ikke har kjøpt stjælt bil da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 chassinr blir ikke ripet inn! det blir slått inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 ok, ja lurer på om biltilsynet vet noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå