Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lite med info om bilen, å ikke bilder av interiør og motor. Jeg tror også du vil komme billigere ut av det med å kjøpe den i tyskland, kontra i sverige.

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Thorleif Nilsen sin, den er for salg.

Du kan jo også legge inn et bud på min om det skulle være av interesse. 8)

Skrevet

Går jo ann og ta turen for og se på den. Har også tenkt og skaffe meg en GT, men må først undersøke om det er mulig og få tak i GT2

Skrevet
Går jo ann og ta turen for og se på den. Har også tenkt og skaffe meg en GT, men må først undersøke om det er mulig og få tak i GT2

Hva mener du med GT2? eneste andre type GT jeg kjenner til er E36 M3GTR

Slik som denne

BMW_E36_M3_GTR_1.sized.jpg

BMW_E36_M3_GTR_3.sized.jpg

Å denne er det vel kun noen ytterst få av, som er registrert, å de koster en liten formue.

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3

M3 GT2 / M3 Evo Individual

The M3 Evo Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior colour combination was once again chosen by BMW; imola red (405) paint with nappa leather & Amaretto seats in imola red and anthracite seats.

Skrevet
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3

M3 GT2 / M3 Evo Individual

The M3 Evo Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior colour combination was once again chosen by BMW; imola red (405) paint with nappa leather & Amaretto seats in imola red and anthracite seats.

Her står det 200 vanlige og 50 med rattet på feil side.

Ingen som har bilder?

Skrevet
E36 ///M3 GT2 (Imola Red Exterior, Imola Red leather with Anthracite Amaretta Interior)

Engine : 6 cylinder; DOHC 24 valve

Capacity : 3201cc

Power : 321 @ 7400rpm

Torque : 238lb ft @ 3900 rpm

Produced : late 1998

How many : 50

Comments :produced by BMW Individual exclusively for the United Kingdom to commemorate the end of E36 M3 production

I united Kingdom er det vel bare høyre rattete biler, så da er nok denne og de 49 andre det også, dessverre.

Fant dette på denne siden:

http://www.m3forum.net/m3forum/archive/index.php/t-33988.html

jæklig fin bil...til å spise opp...hehehe

fs4wh7.jpg

fs3jn4.jpg

fs2rr3.jpg

fs1zd3.jpg

Ville nok mye heller hatt denne en en vanlig m3 GT pga fargekombinasjonen, og at den er sprekere, og nyere...facelift osv + at en får gt vingen og gt leppa som gjør den vassere

grønne biler er ikke noe særlig mener jeg :D ....he

----------

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...