316 Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Gud bedre så lekker. Hadde ikke turt å kjøre med den om jeg hadde kjøpt den tror jeg.
Glenno Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 edit: både TVbord og veggseksjon har fått gjennomgå litt, men er ikke ei ripe i bilen enda hehe edit: ja, er el.bil... å IKKE nokk me det, så har jeg laget en masse sorte striper på parketten.. Så skal finne fram bøtte å vann, så må¨jeg skrubbe gulv spøler på alle 4 ved full gass, så da tar den lett sine egne veier. Parketten er like glatt som å kjøre på snøføre med sommerdekk. Torpederte en nisse på nesten max fart i sta(står det er 30kmt). Nesten så den ikke overlevde, så nå har jeg parkert bilen.. hehe Skal ut i parkeringshuset i mårra for videre kolisjoner... eeeh edit: nesten så jeg måtte ringe NAF for å få den taua opp Konge komentert, he he. Artig bil og tråd dette
oddis Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Heftig bil! Farlig å titte på sånne modellbil/hobby sider, man blir helt avhengig. Man er ikke voksen før man har lært å leke igjen vet du
TSL Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 feit den der ja. likte godt den m3n uff nå klør det i fingra her. står en haug biler på roterommet. som har stått siden jeg slutta og konkurere. 2 touring biler. 3 buggyer og 2 trucker. og et mega lass m hjul. men får meg liksom ikke til og bruke det opp. minner vettu. har også en 1:10 oversise bensin som blei handla for noen år sia.
Ole-Magne Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 ja, er så utrolig artig... hadde ikke trudd det! -Men nå har jeg fått SPERRA bakstelle mitt , å montert driftedekk.... så nå har den kjøreegenskaper som en gammel E30 med oversize motor
Ole-Magne Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 edit: både TVbord og veggseksjon har fått gjennomgå litt, men er ikke ei ripe i bilen enda hehe edit: ja, er el.bil... å IKKE nokk me det, så har jeg laget en masse sorte striper på parketten.. Så skal finne fram bøtte å vann, så må¨jeg skrubbe gulv spøler på alle 4 ved full gass, så da tar den lett sine egne veier. Parketten er like glatt som å kjøre på snøføre med sommerdekk. Torpederte en nisse på nesten max fart i sta(står det er 30kmt). Nesten så den ikke overlevde, så nå har jeg parkert bilen.. hehe Skal ut i parkeringshuset i mårra for videre kolisjoner... eeeh edit: nesten så jeg måtte ringe NAF for å få den taua opp Konge komentert, he he. Artig bil og tråd dette må vel komentere litt på at bilen ikke har ei ripe... Va lamme en kompis å kjørte, braka sammen i 30km/t. Både min å hannes fikk litt skavanker men men, e bare plastikk da. Når 2 stk skal drifte, på en alt forliten plass så må d bare gå galt...
Glenno Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 ja, er så utrolig artig... hadde ikke trudd det! -Men nå har jeg fått SPERRA bakstelle mitt , å montert driftedekk.... så nå har den kjøreegenskaper som en gammel E30 med oversize motor Lager den røyk etter driftingen også? he he sleng ut flere bilder om du har du
Ole-Magne Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 ja, er så utrolig artig... hadde ikke trudd det! -Men nå har jeg fått SPERRA bakstelle mitt , å montert driftedekk.... så nå har den kjøreegenskaper som en gammel E30 med oversize motor Lager den røyk etter driftingen også? he he sleng ut flere bilder om du har du hehe, er nokk lite med røyk... Var å testa den litt på snøføre, var utroli artig. Helt til jeg plukket av karosseriet, va mye snø dær!! Så måtte demonterte alt så ikke det skulle komme seg vann inn i elektronikken... med nye crome felger med driftedekk, og maxsenket karosseri
cmn Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Har samme bilen selv Men jeg bare lakkerte den, og lot være å sette på merkene. Har et par sett ekstra med andre felger og dekk og. Både driftedekk og grip Artige saker! denne bilen var RTR (Ready To Run), så den kom med alle merkene på, vurderer å kjøpe ett ekstra karosseri for å lakkere den selv. Passer andre 1/10 karosserier på denne, eller er det barre TAMYA sine som passer? Du kan bruke karosserier fra HPI også, men de er litt bredere, så da må du bruke lange drivaksler og tykkere nav, eller eventuelt bare kjøpe nye felger med annet innpress. Det enkleste er å kjøpe felger, så det var det jeg gjorde. Om du kjøper HPI-karosseri finnes disse i to bredder til 1/10 touring. Det finnes 190mm og 200mm brede karosserier du kan bruke. Hvis du går for 190mm bredt karosseri passer det perfekt med felger med innpress/offset på 6mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå