336mik Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 www.raanern.no arrangerer treff på våler 5.januar. Jeg har meldt meg på,og lurer på om det er flere herifra som skal dit. Alltid hyggelig med litt bmw selskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Ser forøvrig at jeg er eneste som stiller der med bmw foreløpig. Er jo med noen grombiler med 4x4 der,så jeg vil nok få det hardt med å forsvare bmw`s ære,spessielt siden dette er første sesong med 4x4,men vi prøver så godt vi kan å gi jernet. Liste med de foreløpig påmeldte: http://www.raanern.no/story.lasso?id=4699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hvordan er asfalten der oppe 5. januar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hvordan er asfalten der oppe 5. januar? Veldig snø/is dekket vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hmm, må vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 hehe. kan jo hende jeg setter på et bittelite bmw merke på min justy.. så er det hvertfall 1,5 mot de andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 jeg skal prøve å forsvare BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Jeg kommer med kamera EDIT: Innlegget under redda kvelden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Jeg og Steffen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Etter en testtur i kveld,har jeg funnet ut at jeg MÅ få diff-bremsen min til å virke for å kunne kjøre noe effektivt,men det får jeg håpe at kan la seg ordne. Må bare si at jeg gleder meg som en unge til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 blir veldig morsomt utpå der for folk på glatt isen når det faen ikke er lov til å kjøre med piggdekk engang. alle står stille på hver sin flekk å spinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 blir veldig morsomt utpå der for folk på glatt isen når det faen ikke er lov til å kjøre med piggdekk engang. alle står stille på hver sin flekk å spinner Fra morran av er det nok greit å kjøre hvis været har vært bra da,men kommer til å bli veldig polert der etterhvert hvis det ikke snør litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 skulle gjerne kommet, men de greier jo ikke svare på hvorfor det ikke er lov med prøveskilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 bor 20 min unna og reiner som faen nå.jeg kommer til å kjøre viss jeg får skaffa meg noen pigg frie dekk.er lite som kan minne om snø der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2007 Ja nå er det vel polert utpå der,men været kan jo endre seg mye på 1 uke.Blir jo veldig fin såle av sånt vær da men. Litt snø på toppen,så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå