Soberg Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hei Må ut med gulvteppe i e30 min, hvor sitter det helt fremme? Takk for svar.. Soberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 eg kappet mitt rundt varmeapparat registeret... ellers må det ut. så sitter det noen klips på førersiden og passasjersiden, oppi ett hjørne der. gasspedal må ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Der hvor teppet ligger over mellomaksel tunnellen, under varmeregister så sitter bare matten fast i asfaltmatten og det er bare å rive oog røske så kommer matta til slutt, bare litt værre og sette på plass igjen For de som gir faen så kan man kutte i matta rundt register (men men), midtkonsoll osv. må selvfølgelig fjernes først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 så sitter det noen klips på førersiden og passasjersiden, oppi ett hjørne der. Sneidg at jeg ikke så de klipsene når jeg demonterte i den ene E30'n, hvilket hjørnet er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 eg kappet mitt rundt varmeapparat registeret... ellers må det ut. så sitter det noen klips på førersiden og passasjersiden, oppi ett hjørne der. gasspedal må ut Det kan gjøres som her, for det sitter virkelig som et helvete Mye røsking å litt frustrasjon så kommer det ut. Gasspedalen trenger man forøvrig ikke å ta av, den kan bare kobles fra den overføringen til vaieren, slik at pedalen henger kun i det ene feste på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 så sitter det noen klips på førersiden og passasjersiden, oppi ett hjørne der. Sneidg at jeg ikke så de klipsene når jeg demonterte i den ene E30'n, hvilket hjørnet er det snakk om? klipps og klips, men noe greier for å holde teppet. på torpedoveggen der... på begge sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå