Rabies Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Jeg hadde bilen min på naf test for en stund siden og på lappen jeg fikk stod det ''bærekuler nede forrann, for stor slitasje''. Problemet er at når jeg skulle bestille nye fikk jeg beskjed om at de skillte mellom ytre/indre, ikke oppe/nede. Hva gjør jeg for å finne ut av dette?
Michael Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Spørr de på verkstedet eller sjekk etter med en litt stor skrutrekker eller lignende..
Rabies Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 skal jeg bare ''pirke'' på dem og sjekke om det er slark i dem da? Hadde tenkt til å prøve å finne ut av det og få bestillt i morgen.
Muren Motorsport Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05 du har valget mellom nr 3 eller 19.. jeg skifta nr 19 på bilen til brodern en gang,, Den satt ja! så finnest muligheten å kjøpe 3&19 ilag.. så gå for den! viss det er nr3 som er gåen.. så kjøp nr 19 å press i med en gang!
Rabies Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Ok takker og bukker:D Ble litt klokere nå. Men hvis jeg kjøper nr 3, så er jeg vel sikker på å ikke bytte ''feil'' kuler også da. Skal ha bilen på eu til våren og de er vel ganske grinete på slitasje i understellet.
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Vil anta at det er nr19 de mener! Er disse som pleier å ryke på e36 også... Er nok mange som vil prakke på deg nye komplette bærearmer til e30 el forsterkete powerflex deler nå, da disse holder bedre visstnok. Jeg byttet begge mine rett etter jeg kjøpte bilen ifjor, og har kjørt ca 35000km med dem. Er fortsatt gode som nye (kjøpte uorg bærekuler) Vet mange har fått problemer lenge før denne kjørelengden. Så jeg tror iallefall at kulene dem selger nå er bedre/sterkere enn dem som ble solgt tidligere...
Rabies Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Kjøper uoriginale jeg også. Lommeboka er vel den eneste som ikke legger på seg i jula:( Får rabatt hos bilextra gjennom jobben også så er nok litt å spare der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå