OAF Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Ja,som sagt så skal jeg ta bedre bilder når jeg får tid, idag rakk jeg det ikke før mørket kom....skal vaske den skikkelig og ta noen bedre bilder imorgen jeg de bildene der var jo bare midlertidige vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 se også nye bilder i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Mange fine bilder nå ja Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ingen som vil ha billig E34? Det er jo lov å komme med bud også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1750428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Kan gi deg 10 k for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Bud Notert men hadde gjerne sett at jeg fikk litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Kjør den på Eu da? Så skal jeg vurdere bilen din hvis/når jeg får solgt IS'en. Har en som muligens vil bytte i en E34 touring, så jeg vil avvente å se om han kommer. Hvis ikke så selger jeg den og kjøper din muligens. Men det forutsetter i tilfelle at du kjører den på EU, så jeg evt får vite hva som må byttes og ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hmm...Har flere som er intressert i å kjøpe den slik som den står...Har en som vil gi 12 for den usett, pluss en som skal muligens se på den ikveld...pluss noen litt mer "useriøse" intresserte. Mend det jeg tror/vet som muligens blir mangler på EU er; Muligens bakdempere, Noe frieksos, bilen er ikke 100% i forhjulstilling..dette kan jo være mange ting men jeg tipper på bærearm og muligens hjelpesnekkeforing.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Ok... Da ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da er denne Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg