Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Kom jo pakker i dag også, og blir ikke skuffet akkurat, som tidligere er det mer en forventet Kompressor virker rimelig tight (som ny), men har spor etter en dårlig løsning på luft inn, så det bygger jeg om. Fine ROSA dyser og elektrisk vannpumpe: Ombygd termostathus for å pase brakett/kompressor: Kompressor (Babyen til Far ): Skal jage den 325en til MAXXXXXXXXX
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 SKAL bli Norges raskeste E36 sedan
Terje325i Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 dette ser bra ut! du får ha lykke til med monteringa
OLEZZ Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 SKAL bli Norges raskeste E36 sedan Du skal få hard kamp fra meg :)
Sir Hofstad Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Tenkte kanskje å montere kompressor i morgen. Men skulle hatt 325en på treff til helga. Har flere biler og vil helst ikke kjøre den på salt. Og ja, det er et SVÆRT beist Olezz: åpen for kamp jeg, men da tenkte jeg ikke imot turbomotorer som du aldri får godkjent osv.
Azeton Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Blir rått med twinscrew Whiiiiiiiiiiiin! Twinscrew?
wabby Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Kompressor er ofte større enn man skulle tro, kjøpte en selv men prosjektet ble lagt på is pga manglende plass å skru etter jeg flytta. Men kompressoren var nesten større enn motoren http://meusdomus.net/bilder/komp3.JPG
Rayman Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 finnes jo mindre typer og da, jeg hadde Rotrex var på størrelse med dynamoen og funker like godt, men den er oljekjølt da og den her er vel luft....
haavard Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 finnes jo mindre typer og da, jeg hadde Rotrex var på størrelse med dynamoen og funker like godt, men den er oljekjølt da og den her er vel luft.... Da er det snakk om sentrifugalkompressor, skal man ha mest mulig power må man over på skrukompressor.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 finnes jo mindre typer og da, jeg hadde Rotrex var på størrelse med dynamoen og funker like godt, men den er oljekjølt da og den her er vel luft.... Da er det snakk om sentrifugalkompressor, skal man ha mest mulig power må man over på skrukompressor. Og det er korrekt Haavard. Denne dobbeltskru kompressoren begynner å gulpe luft bare du tørner den for hånd
Sir Hofstad Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Blir rått med twinscrew Whiiiiiiiiiiiin! Twinscrew? Er dobble skruer med spesiell utforming. Vrir du på reimhjul for hånd merker du det begynner å gulpe luft Og blir vel noe WHIIIIIINNNNNNNNN ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå