Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Ble sendt noen "deler" i dag, så kommer bilder snart. Skal ut med bimmersgutta en kveld neste uke så blir 325en parkert og begynt på.
OLEZZ Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Blir gromt. Videokamera skal være klart ja. Ellers blir jeg harm
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Skrukompressor (Eaton), Intercooler, Og snacks for 300 gamp. Tror 270 blir målet i første omgang
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Satser på en "bekjent" på BT vil godkjenne. Blir kompl M3 understell osv.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Tanken var at med understell godkjent for M3 vil BT kanskje godkjenne samme effekt på min. Hjelper med en verksmester som har jobbet hos BMW osv i prosessen. Og vi har mye dialog med dem så skal høre med dem over helga.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 "Bare for å ha sagt det så var 325 til J. en spesiell opplevelse. Kan ikke sette fingern helt på hva det er med den bilen, men fy faen så fort du har lyst til å kjøre. Det smeller, popper, vræler å gir en fartsfølelse du ikke får i nyere biler. "E.Sveen FØR kompressor
Azeton Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Du får ta noen bilder og legge ut når du får
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Kom verdens største pakke i dag Måtte trilles ut fra postkontoret, bare så vidt jeg fikk den baki Omegaen... Og tror det settet var mer innholdsrikt enn jeg trodde på forhånd
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Var mer i pakken: Rimelig "stor" Intercooler: God oljekjøler og stålomspunne slanger til oljefilter adapter: Ser litt av utstyret: OG DET GENIALE: Visste ikke at en slik brakett/adapter var med: Denne man bruker for å kunne montere feks S50 innsug på M50 bla, og her med noe jeg antar er fester til kompressor...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Mer: Reimskiveadapter. Andre siden: (Vet ikke hva det er til, men ser ut til å smile så skal bli venner vi...
LianLi Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 blir bra å følge med på. Søt han var han nederste der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå