OLEZZ Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Tenkte kanskje å montere kompressor i morgen.Men skulle hatt 325en på treff til helga. Har flere biler og vil helst ikke kjøre den på salt. Og ja, det er et SVÆRT beist Olezz: åpen for kamp jeg, men da tenkte jeg ikke imot turbomotorer som du aldri får godkjent osv. Skal alltids få det godkjent
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Vi får se hva det blir etter hvert
Azeton Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Har skrudd et par ganger på den greia der jeg også.. Er helt genial stor sak! Kommer til trondheim i morgen forøvrig
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Har skrudd et par ganger på den greia der jeg også.. Er helt genial stor sak! Kommer til trondheim i morgen forøvrig Forventer jeg besøk
Terje325i Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 hei! begynt å montere kompressoren da? Får snart min jeg også nå
Sir Hofstad Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Avventer svar på om jeg får drive et verksted på kveldstid. Fått nye sponsorer og ser greit ut. Men hatt Pokkers influensa eller hva det er siste uka så tar litt tid...
Zaphod Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Oppdaget ikke denne tråden før nå faktisk Må si det ser bra ut, og si meg enig i at den allerede går godt
Sir Hofstad Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Oppdaget ikke denne tråden før nå faktisk Må si det ser bra ut, og si meg enig i at den allerede går godt Ja, var fint å få kjørt litt før snøen kommer. Håper du vil prøve til våren også Fått avertert bilen? Mulig jeg vet av rimelig 520 til deg.
Zaphod Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Trenger ikke og spørre meg to ganger ivertfall Så du hadde funnet tråden om 318 ja, takk for hjelpen Skal få tatt bedre bilder når jeg har fått byttet baklyktene nå. 520? Bare send meg pm hvis du vet av noe....
Sir Hofstad Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Prøve å få gjort noe montering og fått tatt noen bilder i morgen
Sir Hofstad Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 I allefall litt gode nyheter på tampen av året. I morges kom Biltilsynet ved en kontrollør på verkstedet for at jeg skulle gå igjennom PKK på en bil som kom til oss med flere EU-sedler fra forskjellige verksteder, bla NAF. Vi gikk igjennom bilen og fant forsåvidt at ingen av verkstedene hadde anmerket korrekt (mulig bil var en kontrollbil ?). I allefall snakket vi en del sammen og jeg spurte om evt godkjenning av kompressor. Fordi min er levert uten kat og O2-sensor klarer jeg avgasskrav og han hadde jobbet med godkjenningene på Trondheimskontoret, og skulle hjelpe meg med papirer osv Og i 09 har bilen vært 10 år i Norge... Så nå begynner sluttfase på planlegging. Fikk beskjed om at piggybacken jeg får sponset også er kommet.
Sir Hofstad Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Denne prosessen burde være interessant for flere?
Kristov Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Denne prosessen burde være interessant for flere? Ja, når din er godkjent er det nok interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå