Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Je har gitt meg et svært godt tilbud inkl datasprut, og nærmere 400Hk burde være oppnåelig. MEN det krever mye ombygging, og er ikke et sett du demonterer på en kveld... Selv med M-tech understell og 4-pots bremser har jeg ikke noen formening om at BT godkjenner effektøkning. Det kan være en mulighet med feks Infinitas som tilbyr 2 års "driftsgaranti" og TUV. Da med mindre effekt, selv om jeg tror det holder. Denne 325en er ennå den sprekeste jeg har prøvd.
Azeton Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 JE sitt sett er utrolig bra om du tar deg tiden til og tilpasse det. Er helt sykt med deler som følger med, og dataspruten som han selger, er plug and play på M50 om du kan lodde litt
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Og dyktig med loddebolten er jeg, he-he... F... hvor vanskelig dette skulle bli.
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Husk bare at selv om det er TÜV-godkjent er det vel ikke garantert at biltilsynet godtar det!?
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Er oppmerksom på det, men TUV vil ikke gjøre det vanskeligere Desuten er bilen godkjent for 2 år, og settet lar seg demontere på en kveld, og alt org 325 følger med... Noen tanker på om jeg bør satse på vader i grått skinn eller sportskinn i samme?
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Trenger inputs da jeg har rimelig mye kr som skal brukes
Terje325i Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 gå for Rotrex du er flere innpå her som har/har hatt det, og har ikke sett noen som er missfornøyde. Er jo en fordel at det er lett å montere/demontere med tanke på eu-kontroll, om du ikke skal ha det i vognkortet da
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Og bestilt spesielle M-tech sideskjørt.
Ad|oS Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Noen tanker på om jeg bør satse på vader i grått skinn eller sportskinn i samme? Vader ser jo råere ut, så dersom begge er i grått skinn ville hvertfall ikke jeg vært i tvil om vader. Kun for utseende hehe
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Rotrex er jo gammeldags. Finn deg heller en skruekompressor fra noe interessant og moderne. MYE bedre løsning og ikke helt 1960 Jaguar har jo noe greier tilpasset 4-liters motorer. Det kan jo passe bra på din 2,5-liter.
Sir Hofstad Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Skrevet Juli 2, 2008 Vegard: blir vel noe i tråd med Eaton (MB) som JE skal selge? Forøvrig har jeg hentet skilt idag Pengene er klare, og må egentlig bare prøve å ta noen avgjørelser...
DieselVegard Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Vegard: blir vel noe i tråd med Eaton (MB) som JE skal selge? Tusen ganger bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå