Gå til innhold

Verdens herligste lyd!

bmwrasaren
 Share

Anbefalte innlegg

Gasser 'baaaping' er gromt det, men jeg må si at en S38 på frie spjeld og carbonrunners horisontalt var noe vassere 8)

Skal man opp i pervers motorlyd må det helst være en motor i v form, tvingt opp på ca 10 000rpm. Type S85B50 :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 200hk i BMW motoren nå, mens Volvo motoren vil det være ca. 230hk i. Så vil klare og få hentet de siste meterene på slettene som jeg føler jeg har manglet. I hele år har jeg vært en plassering under A-finale.

Grunnen til det i starten er at den ikke får kreftene plantet ned i bakken, og i tillegg med en girkasse som ikke har rett utveksling på girene, så blir det ganske vanskelig, må drive å kjøre meg opp iløpet av heatet, men pleier da ikke å bli så gode tider. Føler at kjøringen sitter, men mangler litt hester og litt startegenskaper.

Men planen er å få på nye dempere til dette året, da blir det gromme Bilstein som kan justeres i alle retninger :lol: Så håper at den kan bli litt mer startkjapp da.

Rallycrossen har tatt sånn av, så enkelte stiller opp med dempere til 12 000 kr pr. stk, og fourlink, wattlink og det som er av stag.

Så for en fattig student som jeg er, så er det ikke like lett å være helt på topp, men jeg jobber hele tiden for å klare det! :D Målet er å bli best!

Men hvis det er noen her inne som vet om en reklame mann som jobber med å få sponsoravtaler, så kontakt meg. Er utrolig vanskelig å få sponsorer selv når man ikke helt vet hvordan man skal gjøre det.

For jo mer sponsorer, jo mer penger, grommere bil, og til slutt seier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten hjelpe å få en proff til å sette opp understellet. Jostein Skjerve (Holden) i Supernasjonal lot Tommy Rustad prøve bilen og komme med tilbakemeldinger, ble visst mye bedre oppsett på understellet etterpå. Såfremt man har understell som kan justeres!

Til å være på et beskjedent budsjett synes jeg du gjør det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...