Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Useriøs selger..

har enno ikkje fått lerrete mitt .+ spake.

eg har vore veldi tålmodig.

som dere ser so skulle han sende eit nytt eit 11.01.

men dette har ikkje skjedd.

har send han mld på mobilen. msn++

svarer ikkje.

so håper dette blir gjort opp snart.

å ps3`n var ikkje handla for nokon måna sia.

den var kjøpt i april 07.

so ikkje korrekt info der heller.

men han ska få sjansen ut veka å gjera seg opp .. ellers får eg finne på noe.!!

meget irriterende.

Skrevet

ps3`n funka den ekje noko problem.

men det har gått ei stund.

sa at han hadde festa lerrete på pakka.

men det var den ikkje.

ingen teipresta etter at det var fjerna .

so syns det ha vore litt rot.

Skrevet

Men det er ikke noe poeng for han å juge uansett, så jeg vil se på han som en useriøs selger dersom det stemmer det du sier. Høres drøyt ut med lerretet.

Skrevet

Fy fan for en dust du er da,her er jeg faktisk så ok med deg at jeg solgte deg ps3 og prosjektor til 7000, dette da 3000 under det jeg ville ha. Ang fjernkontrollen, gav jeg deg beskjed om at den var dama si,og at det er til hennes ps2. Dette sa jeg til deg på msn like etter jeg skrev inn 11.01. det virket da på både meg og madamen at du forstod det.

Lerrete har jeg virkelig sendt,jeg driver ikke tull. Hadde jeg vært useriøs, hadde jeg ei heller sendt med deg orginale kvitteringer. Ps3 var jeg da nevnt at den var kjøpt for noen mnd siden da vi bodde i bergen..Jeg nevnte vell ikke noe dato??

Uansett har du mottat en ps3 som ikke er brukt mer enn 6-7 ganger. Så jeg skjønner ikke helt at du klager.

Ang lerrete igjen. Jeg sa jo til deg at jeg var sendt den sammen med pakken,og at de på posten var hengt den på pakken. MEN jeg sa OG at de var sittet på egen adresse lapp på den, ikke sant?!!

at posten ikke har klart å få den frem til deg, og at det er blitt da borte, er da virkelig ikke min feil, jeg har kontaktet posten ang dette, og jeg har også kontakt både hovedposten da de ofte ligger ut pakker som har mistet adresse kort. Enda har jeg ikke hatt noe hell med å lokalisere den, men jeg håper jo jeg klarer det.

Jeg får ikke gjort noe mer ang dette. Pakken ble desverre sendt uten forsikring.

Men du sier at du skal gjøre noe, om ikke jeg har ordnet opp innen denne uken.. Ok greit det.. Håper du da forteller det at du har mottat ps3 og prosjektor for 3000 under pris, da jeg bare ville være ok med deg,pga du ville overaske din far.

Er ikke vi som har vært useriøse her.

Du letet tross alt opp dama mi,på adresse og tlf nr, pluss facebook.. HALLO?? hvordan i all verden klarte du dette? Dama mi sa at du var søkt på adresse og funnet navnet hennes og bare antok at hun var dama mi. dette var lenge før pakke i det hele tatt ble sendt.

liker svært dårlig at du er slik, men i motsetning til deg, så stiller jeg meg for god til å komme med mot trussler.

Dama mi godtok deg på facebooj bare for å se hvem du var. hun blokka deg etterpå...Og på msn blokka hun deg...

Skrevet

7000 var i hvertfall en bra pris, ut i fra det virker det ikke som du driver med tull... Er vel egentlig en fordel å ta opp dette privat? Ikke på et forum asså... Sorry for min forhastede konklusjon om at jeg ikke ville handlet i fra deg. Har selv opplevd at pakker har blitt borte i posten. Virker som det blir borte pakker like lett som jeg ville ha gått meg vill i Sahara.

Skrevet

ja hadde jeg vært useriøs så hadde jeg ikke gidda å gitt han den prisen, ei heller hatt jemnlig kontakt med han på msn,dama satt med han på sin msn også,og gav han noen råd ang noe trenings info og slikt. Så syntes det er dumt av han å gå ut her å si slikt.

Men dette gjør han nok bare for å sitte meg i dårlig lys her inne tenker jeg. Men men, jeg håper da ikke at et menneske skal ødelegge for meg her inne.

Jeg ville bare være ålreit mot han,og dette er takken..

Er lett å trekke forhastede konklusjoner,slik er det bare bare :) men men du er tilgitt hehe :)

Pakker og posten er et mysterium..

Min bror sku sende pakke til far i danmark,men den pakka endte i tromsø,så den fikk seg en laaang tur, pakka vi sendte er ikke kommet frem enda,og den og har vi etterlyst. så ja er nok enig med deg der :)

Skrevet

eg har lenge etterlyst den pakken.

lerrete.

å du har ikkje svart meg på msn lr mob den siste uka.+

difor måtte eg gjere dette.

for å få oppmerksomheten din.

når du ikkje svarer blir det til sånn.

du har vel det nye sporings nr da? på lerrete du skulle sende 11.01.

er vel ein 10 daga sia det.

ja er ikkje vanskli å spore opp folk på nette lenger. når du gav meg heile addressa der du bodde.

ja er ikkje nøyre for meg om dama di har sletta meg.

berre venta på siste delen eg. å rekner med du kommer med den strax.

aldri hatt problem med andre som har sendt ting til meg.

å eg ser på pakka du sendte det er umuli at det har vorte klistra på eit lerret der.

jau eg veit du har vore grei .

men da ska ein fullføre handelen å .

gje alt til personen som handler.

å eg har vore veldi tålmodig.

den spaken sa du ikkje noko om på msn.

var kun hdmi kabelen som du nevndte som var hennast .

du får senda ein pm om du ikkje har adressa mi !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...